Magento contactformulier

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Hallo helpers,
Ik probeer in Magento het standaard contactformulier aan de praat te krijgen. Maar het wil maar niet lukken.
Ik maak via CMS een pagina aan, vervolgens plak i bij inhoud de volgende code in het pagina; maar als ik naar mijn site gaat kijken, dan is daar geen contactformulier.
Wat doe ik fout?
Dit is de code die ik in de CMS pagina plaatst:
{{block type=”core/template” name=”contactForm” form_action=”/contacts/index/post” template=”contacts/form.phtml”}}

Wil je een extra contact blok? Op mijn magento website staat standaard een contact pagina op url/contacts

Magento

Hallo Pinnl,
Bedankt voor je hulp. Ik heb in mijn Magento geen enkel contactformulier. Het kan zijn dat ik hem per ongeluk heb verwijderd.
Nu probeer ik via url/contact en ik krijg een pagina te zien die ik in magento heb gemaakt, maar het is geen contactformulier, ook al heb ik de boven staandecode in de inhoud van de pagina geplaatst. Hij laat geen contactformulier zien
Wat ik wil is een contact formulier, ook al is het een simpele formulier.
Alvast bedankt, met vriendelijke groet KLM

Een vraagje Magento

Ik mis in mijn Magentowebsite: het contact us pagina. (ik weet niet, maar misschien heb ik die per ongeluk verwijderd.)
Mijn vraag is: is het mogelijk om dat onderdeel (contact us pagina) via Filezilla in Magento te herinstalleren?
KLM

map

In welke map zit de magento contactformulier?

Magento

Hoi Pimnl, ik ben een stuk verder gekomen.
Via url/index.php/contacts/ kan ik mijn contactpagina zien.
Hoe moet ik te werk gaan om deze pagina in mijn menubalk te krijgen?
Alvast bedankt, groetjes KLM

Yesssssss

Yes hij werkt.....
Via URL-herschrijvingen. De boel aangepast en hij doet het.
Een klein ding: ik moet wel twee keer er op klikken, maar ja hij werkt en dat is belangrijk
Groetjes KLM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan