Magical Jellybean Keyfinder uitbreiden

• Onderwerp starter Onderwerp starter ElsyV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Dit programma heb ik op mijn pc staan maar hij geeft alleen de product-keys weer van 2 programma's.
1. Windows 7
2. Microsoft Office

Nu staat er op de website dat je ook van je overige software de product-keys kunt bekijken. Er zit een voorbeeld file bij maar ik weet niet wat ik er mee kan doen.

Wie heeft dit programma en weet hoe dit in zijn werk gaat?

Hallo,

Kijk op de website http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/ en dan een beetje naar onder staan features, kijk daar bij punt 2.
Je zal dan zelf de locatie(s) in het register moeten geven waar de andere product keys te vinden zijn.
Wanneer je deze dan in het .cfg bestandje zet dan zal hij die kunnen vinden

Suc6

Ik had dit bestandje al gezien. Dit gaat me te ver en krijg ik nooit voor elkaar.
Bestaat er een programma dat dit uit zichtzelf kan?

Nee, dit bestaat niet omdat er miljoenen of miljarden verschillende soorten software zijn waarin 1 of andere registratiecode staat opgeslagen.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat iemand een programma gaat schrijven wat al deze codes boven water kan halen voor je.

Zoek je een specifieke code?

Groeten

Het is voor een programma dat ik gekocht heb. Ik heb al een mail gestuurd of ze me de codes nog eens willen toesturen maar het duurt zo lang.
Is er geen manier om een stappenplan te doorlopen om ook zo bij die codes te komen op je pc?

Dat kan vast wel
Dan zal ik eerst moeten weten hoe dat bewuste programmaatje heet :)

Groeten

Laatst bewerkt:
Code wordt opgeslagen in de Registry.
Op de volgende locatie:
HKEY_CURRENT_USER\Software\SoftwareNetz\Rechnung3\Rechnung3
Het 1e deel van je serienummer vind je achter Serien :xxxx xxxx
Het 2e deel van je code vind je achter Code: xxxxxx

Groeten

Onwetend zoals ik ben vraag ik je nu hoe ik hier terecht moet komen :o

Ga naar start>>uitvoeren (of Windowstoets+R) en type "regedit" (zonder de aanhalingstekens).
Je krijgt nu een windows verkenner achtige structuur te zien waarbij je aan de linkerkant naar de sleutel (map) HKEY_CURRENT_USER\Software\SoftwareNetz\Rechnung3\Rechnung3 bladerd.
Vervolgens zie je aan de rechterkant een kolom "Naam", en een stukje verder naar rechts een kolom "Gegevens".

Kijk maar of je hier verder mee komt.

Wanneer je het software pakket hebt verwijderd dan zal je de bewuste sleutels wel vinden maar het serienummer wat je dan zoekt is leeg.
Als je me dan je prive mail geeft kan ik je wel verder helpen :)

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan