Magix foto's op cd/dvd 5.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

spierings

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Wie kan mij helpen met een probleem met magix foto 5.0 ?
Ik heb 850 foto's in een project geplaatst en nu wil ik ze branden en als ik dan op branden druk dan brand ie maar een paar foto's ????
Hoe moet ik dat doen. Ik wil het hele project op dvd branden maar hij pakt er heel de tijd maar een paar ????
En de handleiding staat hier niets over in . Wat doe ik fout ????

HELP HELP HELP ......

Ik gebruik het zelfde programma, maar als je een slideshow wil maken gaan er niet meer op als ongeveer 350 foto's incl. muziek.

Ik gebruik het zelfde programma, maar als je een slideshow wil maken gaan er niet meer op als ongeveer 350 foto's incl. muziek.

Ik krijg er nog niet eens zoveel op. Op de dvd is nog niet eens 1 / 4 beschreven ??? Ik doe iets niet goed maar wat ?
Ik gebruik het pas voor de eerste keer en heb alles nagelezen maar kom er niet echt uit.

Hoeveel mb's zijn je foto's per stuk,bij mij ong.2 mb per foto.Als je magix opstart zoek je dan je foto's in dat tv schermpje aan de rechterkant bovenin of anders? Als je ze daarin zoekt en gevonden heeft kan je ze aanklikken en allemaal naar links slepen,dan zie je onderin hoeveel je op een dvd gebruikt.

Hoeveel mb's zijn je foto's per stuk,bij mij ong.2 mb per foto.Als je magix opstart zoek je dan je foto's in dat tv schermpje aan de rechterkant bovenin of anders? Als je ze daarin zoekt en gevonden heeft kan je ze aanklikken en allemaal naar links slepen,dan zie je onderin hoeveel je op een dvd gebruikt.

Ik haal ze eerst van mijn cd af en dan staan ze rechts in de kolom en sleep ze naar de tijdlijn. Daar heb ik ze ingezet en muziek erbij gezet en teksten bijgevoegd en toen zat in vlgs het balkje onderin nog niet in het rood. Dus 5 gig was nog niet vol want anders wordt het rood toch ?
Dus ik dacht dat het genoeg was om op dvd te zetten dus ben gaan branden en dan zet ie alleen de eerste 50 foto's erop en stopt dan. Dus is de dvd pas 1/4 vol. Ik doe iets niet goed maar heb echt geen idee , want als ik hem afspeel dan speelt ie de hele tijdlijn gewoon af. Heb je een idee wat ik niet goed doe ?

Okè zal dat eens gaan proberen , maar vlgs mij doe ik het precies zo als dat het er staat
Maar ik zal eens kijken....
Bedankt voor alles.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan