magix video deluxe 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Het programma staat op mijn PC maar bij het starten scracht XP, ook deed ik alle updates van XP eveneens een update van Magix.
Het programa start komt zichtbaar op het scherm en vervolgens begint het scherm te trillen en gaat de PC opnieuw opstarten.
Ik weet niet welke foutmelding er komt, hoe kan ik dat eventueel oplossen , ook opnieuw installeren van het programma lost niks op.
PS vooralleer ik mijn PC formateerde werkte het programma perfect...
 
fout

Zie hier in bijlage de fout die ik krijg bij opnieuw opstarten PC
 

Bijlagen

  • magix.jpg
    magix.jpg
    43,7 KB · Weergaven: 46
Het begin van de foutcode (bccode d1) duidt op een geheugen probleem, maar dit wordt door Microsoft nogal ruim gehanteerd. Het intern geheugen kan niet goed (meer) zijn, je virtueel geheugen (pagefile.sys) kan beschadigd zijn), er kan geheugen worden aangesproken dat voor XP gereserveerd is (conflict tussen programma's)
Dus eigenlijk schiet je hier niets mee op.
Even een extra vraagje, je hebt het alleen bij dit programma????
 
ja

Enkel bij dit programma, ik heb ook Magix music deluxe en dit werkt perfect alsook andere programma's...
 
Is je videokaart toevallig een ATI 9700??? Dan zou je kunnen proberen om de AGP snelheid op 4× te zetten i.p.v. 8×, even kijken of dat wil helpen.
 
nee

Het is een intel 850 GL of zoiets, ik zal alvast kijken als er daarwoor een update is.
 
gaat niet

Heb alle nodige updates gedaan van intel en XP maar helaas wanneer het programa start komt de PC onstabiel en terug hetzelfde...

Ik heb het programma absoluut nodig om films te bewerken en het is niet te begrijpen dat dit programma maar niet kan werken, PS voorheen werkte het wel toen mijn PC niet geformateerd werd.
 
opgelost

Het probleem zat hem bij de videokaart van INTEL, na de update heb ik de PC opnieuw opgestart waardoor dus de update geinstalleerd werd en het programma crasht niet meer, het werkt perfect.
 
Het probleem was in elk geval bekend bij de ATI 9700, van de Intel had ik het nog niet gehoord, maar je bent nooit te oud om te leren :D

Mooi dat het in elk geval werkt nu :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan