Mail 6 X versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan24

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Hallo, ik heb sinds korte tijd het probleem dat als ik een mai lmet bijlage verstuur met Outlook, dat de mail een stuk of 6 X bij de desbetreffende persoon binnenkomt.

Deze foutcode geeft ie aan.

Bij taak pop.cablewanadoo.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x8004210B) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of internetprovider (ISP).

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Jan

Is dit bij meerdere personen zo?
Als dat alleen bij die ene persoon is dan moet die instellen dat outlook pas na enkele minuten of langer zijne post ontvangt. Ik denk dat dat bij die persoon te kort is omdat je mail met bijlage een langere tijd nodig heeft.

Hoi Jean, nee dit is volgens mij bij alle mensen waar ik heen mail.
Ik heb het sowieso al van 3 mensen gehoord afgelopen week.

Jan

Is dat altijd zo geweest?
Kijk anders zelf bij u instellingen naar de tijd dat die verbinding maakt voor nieuwe berichten?

hoi jan als ik het goed heb is dit hieronder de oplossing van de foutmelding: (0x8004210B)

Oplossing
Installeer Microsoft Office XP Service Pack 1. Deze update is beschikbaar op de website van Microsoft. Hier staat bovendien meer informatie over deze foutmelding
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;329923

suc6:thumb:

gr mike

Sorry Jan

Ik had die foutnummer niet gelezen.
Het inderdaad zo wat op de site van microsoft staat die u door mike is verzonden.

succes

Ok bedankt voor de antwoorden, ik ga het proberen en mail sowieso even of het gelukt is!

Met vriendelijke groet,

Jan

heb je er nog last van ??

Ik heb sinds 2 dagen Outlook 2003
en toen ik daar in de "help" aant snuffelen was kwam ik dit tegen is dat soms van toepassing ??:rolleyes:
zomaar 'n ideetje ?? :o

Ik denk dat dit het wel eens kan zijn, maar volgens mij had ik er sowieso al (bijna) geen last meer van.

Iig bedankt voor de reacties!!

Met vriendelijke groet,

Jan

Sorry

JE hebt gelijk Jean 42

ik was zo verdiep in mijn zoektocht naar mijn probleemje en ik dacht wat gevonden te hebben maar dat had jij ook al
eff niet goed opgelet :o
maar
beter ermee verlegen zitten
dan
erom verlegen zitten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan