mail automatisch openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Onze inbox wordt door meerdere personen gebruikt. Als persoon A zijn eigen mail leest en deze vervolgens verwijdert, selecteert Outlook automatisch de eerstvolgende mail en zet deze op geopend. Deze mail kan echter voor persoon B zijn; deze kan dan niet meer zien of er mail is die door hem nog niet is gelezen.
Is het in te stellen dat het automatisch openen van het volgende item tegen wordt gehouden?

Met openen bedoel jij het voorbeeldvenster?
Dat kun je laten verdwijnen, da's een kwestie van gewoon uitschakelen. (beeld -> huidige weergave -> voorbeeld niet aangevinkt hebben staan)

Laatst bewerkt:
als je je Postvak in opent staan daar een aantal kolommen; één daarvan heet Pictogram. In deze kolom staat dmv incoontjes aangegeven wat er met het item is gedaan (geopend of niet - beantwoord - doorgestuurd, enzovoorts).

Oké, dan moet ik passen want ik heb mijn Outlook (2007) zodanig geconfigureerd dat ik de door jou genoemde items niet zie.
Derhalve ook geen oplossing uit mijn "koker", sorry.

Onze inbox wordt door meerdere personen gebruikt. Als persoon A zijn eigen mail leest en deze vervolgens verwijdert, selecteert Outlook automatisch de eerstvolgende mail en zet deze op geopend. Deze mail kan echter voor persoon B zijn; deze kan dan niet meer zien of er mail is die door hem nog niet is gelezen.
Is het in te stellen dat het automatisch openen van het volgende item tegen wordt gehouden?

Om welke outlook-versie gaat het?
Het vreemde is namelijk, dat ik wat jij beschrijft wél in Outlook Expres tegenkom, maar niet in Outlook uit het MsOffice-pakket.

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen 2003 en 2007 ter beschikking, maar het kán zijn dat het in 2002 hetzelfde werkt als in 2003:

Menu: Extra > Opties
Tabblad 'Overige'
Knop 'Leesvenster'
en dan de eerste twee vinkjes daat weghalen.

Dank je, dit is idd wat ik bedoelde! :thumb: In mijn versie heet het alleen deelvenster ipv leesvenster.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan