Mail bekijken maar weer opnieuw inloggen, via msn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees de grote

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Hoi,

ik heb al een tijdje de nieuwste versie van MSN messenger (denk dat het versie 9 is... weet niet zeker maar het is wel de nieuwste). Nu, als ik mij inlog op MSN en vervolgens op mail druk, dan opent hij mijn standaard browser, dit is firefox. Echter logt hij niet automatisch in zoals bij internet exploreder maar moet ik zelf inloggen.

Dit begint een beetje irritant te worden, omdat ik ik steeds alles weer moet intypen. Coockies etc. worden allemaal bewaard. bijvoorbeeld bij helpmij log ik ook automatisch in.

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Er is een programma geïnstalleerd bij Messenger en dat heet ongeveer "Messenger aanmeldhulp". Dit programma zorgt voor het (automatisch) aanmelden en werkt alleen in Internet Explorer.

Ik werk ook met Firefox en het aanmelden gaat volledig automatisch ook zonder aanmeldhulp.
Je vinkt bij het inloggen wel aan dat gebruikersnaam en wachtwoord onthouden moeten worden?
Bij extra en opties in het tabblad beveiliging al gekeken of wachtwoorden worden onthouden?
Hetzelfde geld voor het tabblad privacy of privé gegevens niet verwijderd worden bij het afsluiten.
Het zal ergens in de instellingen van Firefox zitten dus die moet je maar eens goed nalopen.

Laatst bewerkt:
oke, met het opslaan van het wachtwoord bij de mail doet hij het. Echter zitten er meer mensen op deze computer en dan onthoudt hij hun naam I.P.V. de mijne :P dus moet ik het alsnog doen nadat zij erop zaten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan