mail box niet vol geraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag beste

ik ga over enkele dagen op vakantie

maar nu zit ik met een probleem,
als mijn mailbox (hotmail) vol raakt stuurt hij response's terug maar dan word ik geschrapt bij die diensten.

Dus nu is mijn vraag is er een mogelijkheid voor de mails ergens anders heen te kunnen sturen (gmail) of ze automatisch op je pc word gezet(er blijft 1 pc opstaan die periode)en dan uit je mailbox verwijderd word (dit dan wel automatisch want kben niet in de buurt van die pc :p)

alvast bedankt

m.v.g.
lefty999
 
Geplaatst door XP_PC
UUhm.. Wanneer je mailbox vol zit wordt je niet geschrapt hoor. Alleen worden de nieuwe mails teruggestuurd.

Heb jij nog geen 250 MB?

Anyway; wellicht is dit een oplossing:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=211868
ik bedoel van de personen /bedrijven waar ik mails van krijg (ptr) en die 250 MB vertrouw ik niet echt want als intussen ik dit proces doe kan er een mail van binnen komen en dan zal die response en ben ik mijn acount kwijt
 
Zoek een pc in de buurt van je vakantieadres. Bv in een bibliotheek. Daar kun je dan inloggen en je mail bekijken/
 
is niet zo eenvoudig daar zoiets te vinden en wilde graag zonder om de 2 dagen naar zoiets moeten te zoeken gaan dus iets wat dat voor mij doet liefsts een pc in de buurt is een heel moeilijke optie
 
Waarom zet je niet alles over naar een gmail account, 2 Gb aan mail komt echt niet vol in een vakantie hoor.
 
Geplaatst door maestro12
Waarom zet je niet alles over naar een gmail account, 2 Gb aan mail komt echt niet vol in een vakantie hoor.
heum voor bij al die site's alles naar gmail te zetten is een 2 daagse werk dus daar heb ik ook weinig tijd voor zou gewoon graag weten hoe ik die van mijn mailbox af kan zetten en indien mogelijk op een hd bewaren maar ze mogen ook direct weg behalve de mails die ik de dag voor ik thuiskom binnen komen (die passen in een mailbox)
 
gewoon je computer aan laten staan.
Mail programma instellen dat om de drie minuten de mail opgehaald moet worden.
even een ups ertussen voor de spanning uitval en klaar is........
Wil je dit niet dan kun je alleen het bovenstaande doen maar ja dat wil jij niet.
 
even een ups ertussen voor de spanning uitval


kunt u mischien wat info geven over dat programma en hoe dat allemaal moet ingesteld worden? en ook welk programma natuurlijk

en wat bedoel je met een ups ertussen???
 
kort door de bocht:

Je laat jou computer gewoon aanstaan
beeldscherm en boxen en dergelijke uit.
Je laat jou mail programma (outlook of outlook express of batman) gewoon elke X minuten kijken of je mail hebt gekregen.

een UPS is een batterij die piekspanningenopvangt maar die ook een stroomuitval kan opvangen.
Kijk maar eens bij www.apcc.com
 
Geplaatst door puppie
kort door de bocht:

Je laat jou computer gewoon aanstaan
beeldscherm en boxen en dergelijke uit.
Je laat jou mail programma (outlook of outlook express of batman) gewoon elke X minuten kijken of je mail hebt gekregen.

een UPS is een batterij die piekspanningenopvangt maar die ook een stroomuitval kan opvangen.
Kijk maar eens bij www.apcc.com
maar zijn door dit systeem mijn mails ook uit de inbox? en waar valt dit in te stellen bij outlouk??
 
lefty999,

Heb je dan nog geen 25MB extra voor je Hotmail gekregen? (dat moet in de maand juni plaatsvinden)

Met 25MB raak je mail-box heus niet vol tijdens je afwezigheid. Niet vol zonder attachments wel te verstaan.

Dennis.
 
Ja je haalt de mails bij jou provider weg en plaatst die op jou harddisk.
welke outlook gebruik je.
het staat onder extra opties.
 
Sorry, over het hoofd gezien. Je krijgt ptr bestanden toegestuurd en dat kan behoorlijk oplopen.

Dennis.
 
Geplaatst door DENNIS90
Sorry, over het hoofd gezien. Je krijgt ptr bestanden toegestuurd en dat kan behoorlijk oplopen.

Dennis.
geen ptr bestanden paid to raid mails
 
Ja, sorry @lefty999. (heb te snel gelezen)

Die optie van @puppie, via outlook, is gewoon de oplossing. Dat heb ik in het verleden ook gedaan.

Dennis.
 
Volgens mij moet je niet voor de pop3 gaan kiezen, maar de optie http. Zelf gebruik ik OE al lang niet meer. Ik zou het anders nu even gauw moeten instellen, tenzij iemand anders al met een antwoord komt.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan