Beste helpmijleden
Tot voor kort hadden we een goed werkende mailserver met bereikbare adressen vanaf alle accounts, zowel intern (vanaf onsdomein.nl) als extern (vanaf bijvoorbeeld planet.nl)
Als we nu nieuwe accounts aanmaken kunnen we die wel intern maar niet niet meer extern bereiken; er volgt dan een een System Administrator mail :
"Your message
To: testuser@onsdomein.nl
Subject: s
did not reach the following recipient(s):
testuser@onsdomein.nl on Wed, 26 Sep 2007 21:45:59 +0200
You do not have permission to send to this recipient. For
assistance, contact your system administrator.
<hpsmtp-eml17.kpnxchange.com #5.7.1 smtp;554 5.7.1
<testuser@onsdomein.nl>: Recipient address rejected: User unknown
in recipient maps table (in reply to RCPT TO command)>"
Op de mailserver zie ik ook geen activiteit als zo'n mail geprobeerd wordt.
De eerder aangemaakte adressen blijven wel goed werken.
Iemand raad?
Tot voor kort hadden we een goed werkende mailserver met bereikbare adressen vanaf alle accounts, zowel intern (vanaf onsdomein.nl) als extern (vanaf bijvoorbeeld planet.nl)
Als we nu nieuwe accounts aanmaken kunnen we die wel intern maar niet niet meer extern bereiken; er volgt dan een een System Administrator mail :
"Your message
To: testuser@onsdomein.nl
Subject: s
did not reach the following recipient(s):
testuser@onsdomein.nl on Wed, 26 Sep 2007 21:45:59 +0200
You do not have permission to send to this recipient. For
assistance, contact your system administrator.
<hpsmtp-eml17.kpnxchange.com #5.7.1 smtp;554 5.7.1
<testuser@onsdomein.nl>: Recipient address rejected: User unknown
in recipient maps table (in reply to RCPT TO command)>"
Op de mailserver zie ik ook geen activiteit als zo'n mail geprobeerd wordt.
De eerder aangemaakte adressen blijven wel goed werken.
Iemand raad?