Mail (hotmail/outlook) opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

EllenB

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2012
Berichten
6
Ik open mijn mail meestal via msn. Dit werkt sinds gister niet meer. Ook via outlook.com/hotmail.com lukt het mij niet op in mijn postvak in te komen. De enige manier wanneer dit wel lukt is via https://status.live.com/.

Dan kom in mijn ene mail adres dat eindigd op @hotmail.com. Als ik via het venster rechts boven naar mijn andere mail adres wil gaan (met @live.nl), krijg ik steeds deze Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET)
Ik zie wel hoeveel nieuwe mailtjes ik heb, maar kom helemaal niet op mijn postvak in.

Heb dit geprobeerd in GoogleChrome en via Internet explorer.

Wie kan mij helpen?
 
Nee, de laatste jaren niet.
De adressen met @hotmail.com en @live.nl combineer ik al een jaar op 5 met elkaar. Dit altijd door rechts bovenin op het andere account te klikken.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem als hier beschreven wordt.

Ik kan inloggen op al mijn andere accounts behalve mijn hoofdaccount. Ik hoop dat dit een probleem vanuit hotmail is en niet vanuit mijn account.

Via mijn desktop (win7 ) kan ik niet inloggen ( via chrome, firefox, IE niet )
Via mijn laptop (win7 ) kan ik niet inloggen ( via chrome, firefox, IE niet )
Via mijn mobiel (android ) kan ik niet inloggen

uiteraard al cookies en alles verwijderd. Reboot uiteraard. Ik krijg het een beetje benauwd, er staan veel belangrijke dingen op mijn mail.
 
Laatst bewerkt:
Mhh er zijn er velen meer die dit probleem hebben. Hier al geweest. Klik

Daar staan wat handvaten om het een en ander aan te pakken. Hoop dat dit ook bij jullie werkt.
 
Bedankt voor de link, ik lees dat er meer mensen zijn met deze problemen (rond februari/maart dit jaar) en dat de servers in onderhoud waren. Ik hoop echt dat dat nu ook het geval is. Maar wat mij dan weer zorgen baart is dat ik niet kan inloggen, maar wel via Gmail mijn hotmail kan importeren. (bedankt Gmail). Dan zou het toch geen onderhoud meer zijn? (Ik kan het natuurlijk ook fout hebben )

Ik ben in ieder geval 8-10-12 (gisteren ) rond 14:15 nog ingelogd via hotmail en sindsdien is het niet meer gelukt. Ik zal sowieso proberen elke 2 uur even te checken of ik weer kan inloggen en kijken of het inderdaad gewoon onderhoud is en dat het probleem vanzelf verdwijnt.

Als er iemand is die nog ideeën heeft dan horen we dat graag:thumb:
 
Op deze site had ik al gekeken en een echte oplossing vond ik daar niet...
Bij mij viel mijn @live.nl adres er gister rond 17.40u uit, het @hotmail.com adres functioneert nog wel via omwegen.

Vanmiddag ben ik op andere plekken en kijk ik of ik daar wel kan inloggen via de normale manier.

Thijs, fijn dat je het probleem herkent... Nu hopen dat het snel weer functioneert!
 
Ik heb dus hetzelfde probleem.
De laatste link van Manamana staat bij details weergeven dat dit probleem alweer zou zijn opgelost...
Ik heb zelf sinds gistermiddag rond 15:00 uur dit probleem.
Op welke computer ik ook probeer in te loggen.
Echter andere personen die op dezelfde pc proberen in te loggen hebben geen enkel probleem.
 
Ik denk dat we even moeten afwachten, de hulppagina's van microsoft hebben mij eigenlijk nooit echt geholpen en ik denk ook niet dat daar nu verandering in gaat komen.
 
Ik lees mee want ik heb exact hetzelfde probleem. Kan sinds gisteren niet meer inloggen, niet in Fire Fox maar ook niet in Internet Explorer. Op een andere computer hetzelfde probleem. Partner kan wel inloggen, maar ik niet. Sky Drive kom ik ook wel in, maar bij mijn mail niet.
 
ah nog iemand met exact hetzelfde probleem. Nou dan moet er toch meer aan de hand zijn. Ben benieuwd of dit een kwestie van tijd is dat het opgelost is.
Laten we elkaar op de hoogte houden.
 
@vincent2601 ik ben opgelucht dat ik niet de enige ben die dit herkent. Het ligt in ieder geval niet aan mijn computer (mag ik hopen) maar waarschijnlijk bij Hotmail zelf. Ik heb al hulp gezocht bij Microsoft Community, maar weet niet of het wat zal opleveren. Mocht ik wat meer weten, dan meld ik het hier.
 
Nou ja even afwachten. Tot zover is het mij gelukt om dus met Gmail in te loggen en dan te synchroniseren met je hotmail. Werkt niet optimaal, maar het is in ieder geval iets.
 
Goede tip van je Thijs om via gmail, de hotmail te kunnen lezen. Niet helemaal geweldig, maar wel fijn dat ik in ieder geval op de hoogte ben.
Zojuist lukte het mij nog niet om in te loggen via de gebruikelijke weg.
Iemand anders al succes gehad?
 
Bij mij functioneert alles weer zoals het hoort!
Is het bij jullie ook opgelost?
 
Hallo allen. Dank je voor de terugkoppelingen. Vraagje? Heeft het zich vanzelf opgelost. Zo ja, Ellen kun je dan a.u.b. de vraag als opgelost zetten en de reden.
Dat kun je doen in je eerste vraag. Mooi jullie kunnen weer werken.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan