Mail in postvak uit blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brop

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
166
Ik heb een poging gedaan tot het verzenden van een filmpje van 18mb. Nu blijft deze hangen in mijn postvak uit. Op de knop verwijderen reageert Outlook niet en als ik shft-delete doe zegt die dat dat niet kan met de volgende opmerking:
Kan enkele items niet verwijderen. De items zijn verplaatst of zijn al verwijderd of de toegang tot de items is geweigerd Deze fout treedt meestal op als u meer dan 4000 berichten tegelijk probeert te verwijderen. Er kunnen in Outlook maximaal 4000 berichten tegelijk worden verwijderd als u werkt met een serverberichtenarchief.
Als u deze fout wilt voorkomen, moet u minder dan 4000 berichten tegelijk verwijderen.
Het is ook mogelijk dat u niet beschikt over de vereiste machtigingen voor het verwijderen van berichten. Als u inhoud wilt verwijderen uit een map van iemand anders, kunt u contact opnemen met de eigenaar van de map om de vereiste machtigingen te verkrijgen. U kunt ook de eigenaar zelf de inhoud laten verwijderen.

Wat moet ik nu doen, volgens mij is om deze reden mijn hele pc traag. Wie kan mij verder helpen?

Groeten Brop / Patricia
 
Opstarten in veilige modus en daar het (concept) bericht verwijderen.
 
Dank je wel

Dank voor je snelle reactie. Het is gelukt. Heb jij toevallig ook mijn andere vraag over Outlook gezien. Heb inmiddels het idee dat je overal antwoord op kunt geven:thumb:.

Groeten Brop / Patricia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan