Mail in webmail

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Sommige e-mails komen wel in mijn webmail, maar niet in mijn gewone mail.
Ik werk met MS Outlook 2019
Hoe krijg ik deze gewoon in mijn mail?

Welke soort mailberichten komen niet in Outlook?
is er een patroon te herkennen, zoals allemaal van bepaalde afzenders, of allemaal van een bepaalde mail dienst zoals bijv gmail-accounts, of allemaal reclames c.q. van websites/bedrijven, of allemaal, etc. etc. U snapt de bedoeling nu, neem ik aan.

Als het spam is dan klopt dat en dat moet ook tegengehouden worden.

En welke provider gebruikt u voor uw mail?
en is het een imap-account of pop3?

Heeft u al gecontroleerd of er geen filter aan staat in Outlook?

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het dezelfde mailbox is? Normaal moet dit gewoon gelijk lopen.

Ik neem aan dat je wel IMAP gebruikt?

Het is een mail, die ik al jaren iedere zaterdag krijg, maar sinds een paar weken niet meer.
Ik heb POP3 ingesteld.
Ik heb KPN .

OK, dus het is mail van een bepaalde afzender die u alleen op zaterdag krijgt.

En dat probleem doet zich bij geen andere afzender voor?

Vraag: als u die mail wel in webmail ziet, staat ie dan in de standaard inbox van webmail?

Vraag 2: als u deze mail in webmail heeft zien staan, zet dan vervolgens outlook aan en ga daarna weer terug naar webmail. Staat die betreffende mail er dan nog steeds in webmail, of is ie dan verdwenen?

Vraag3: heeft u al in de map "ongewenste mail" in Outlook gekeken?

Laatst bewerkt:
Blijft die mail dus achter in de webmail als je de mails in Outlook dus binnenhaalt?

Om welke mailprovider gaat het, vanuit @hotmail.com of @kpn.nl of... of @gmail.com ?
Kijk eens bij de online settings in de webmail of er bij de pop settings iets is, of een security issue ergens?

De mail komt in webmail in de Prullenbak.
mijn e-mail is ......@kpnmail.nl
Als ik mijn Outlook opstart blijft ie op webmail staan.
Staat niet in ongwenste mail.
Moet ik POP3 veranderen in IMAP?

Dan is het een instelling in webmail van KPN.
De betreffende mail wordt waarschijnlijk als spam gezien en automatisch in de prullenbak gezet.

Hoe kan ik dat in webmail veranderen

Ik vermoed dat je hebt ingesteld dat na downloaden van alle e-mails, dat de e-mails (tijdelijk) bewaard blijven op de server van KPN.

Ikzelf raad IMAP aan. Dan blijven de e-mails op de server staan, en worden ze gesynchroniseerd met je apparaat. Ideaal als je op meerdere apparaten je e-mails bekijkt. Overal blijft alles synchroon. :).

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik dat in webmail veranderen

Het eenvoudigst is om even te bellen met de KPN Helpdesk en dan vertellen dat bepaalde mailberichten ineens automatisch in de prullenbak komen en niet meer in de inbox in webmail.
Die weten dan ongetwijfeld wat ze moeten doen.

Ik ga het doen en afwachten op zaterdag.

Ik heb er nu IMAP van gemaakt en nu staat er een (1) achter mijn adres bij instellingen onder NAAM

Ik kreeg advies om MS Office opnieuw te installeren van KPN.
Dit heb ik gedaan, maar nu ben ik mijn eigen gemaakte mappen (bv. bewaren) kwijt.
Kan ik die nog ergens terug halen?

Lukt het nog om een recente backup terug te zetten/te koppelen?

Jammer genoeg niet.STOM, al een tijd geen bu gemaakt.

Mss met Testdisk oid het oude bestand terugvinden?

Nu heb ik Outlook 2019 geinstalleerd. Ik had een bu van mijn ctc personen gemaakt., maar als ik die importeer zie ik de ctc personen niet in de map ctc personen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan