Mail komt binnen als html

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ytos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytos

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Betref:
Windows 10 Pro versie 1809 Build 17763.805
Outlook 2016 versie 1909 (build 12026.20344 Klik-en-Klaar)

Sinds vandaag krijg ik sommige berichten binnen als html-bestand. Wat ik daarmee bedoel, is dat er concreet html-code in het bericht staat.

Ik heb regels ingesteld voor verschillende e-mailadressen, zodat ze direct in de juiste map terecht komen. Voor de e-mails, die als html binnenkomen, geldt echter dat de regels niet werken en dat ze gewoon in Postvak IN binnenkomen.

Het vreemde is, dat een testmail verstuurd vanaf m'n telefoon wel normaal binnenkomt en ook in het juiste format. De mails, die op m'n pc niet goed binnenkomen (in html dus), komen op m'n telefoon wel goed binnen. Als ik ze echter doorstuur, dan komen ze op m'n pc weer als html-bestand binnen.

Herkent iemand dit probleem en zo ja, is er een oplossing paraat. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en heb geen idee, waar ik het zou moeten zoeken.

Alvast bedankt voor de hulp.

Bedankt voor je reactie, maar daar zit het probleem niet. Ik weet dat ik berichten als 'platte tekst' of in html kan opstellen (dus met opmaak). Het gaat er hier echter om, dat ik de html-code als bericht binnenkrijg en dat Outlook het niet omzet in een bericht met opmaak, wat het wel zou moeten zijn.

Ik heb ook contact met de helpdesk van m'n provider en zij vroegen me wat er in de headers van de berichten staat. Het interessante is, dat er geen headers (lijken te) zijn.

Desnoods haal ik als ik straks thuis ben de accounts even weg en installeer ik ze opnieuw, in de hoop dat dat helpt. MS producten gaan natuurlijk wel eens vaker over hun nek.

Inderdaad dat lost het misschien wel op dan met die accounts. Succes.

Het lijkt erop dat het probleem zichzelf heeft opgelost. Geen idee waar het aan lag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan