Mail komt binnen in map "Verwijderde items"

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiekoh

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Mails gestuurd door o.a. Chello, Hetnet e.d. komen niet in Postvak In, maar in de map Verwijderde Items binnen. Hotmail komt wel in Postvak In. Hoe los ik dat op?

Is dit een antwoord van een Mega Honourable Senior Member, cq Verenigingslid? Weet u een oplossing of is dit euvel eerder geconstateerd? Vriendelijke groeten, Wiel.

denk dat dit een heel goed antwoord is, er mag toch verwacht worden dat als je niet weet wat hij bedoeld of waar je moet kijken je dit gewoon vraagt.

Raymond opperd een paar optie's wat aan de hand kan zijn

Geplaatst door wiekoh
Is dit een antwoord van een Mega Honourable Senior Member, cq Verenigingslid? Weet u een oplossing of is dit euvel eerder geconstateerd? Vriendelijke groeten, Wiel.

Is dit een reactie van iemand die al sedert 2000 op dit Forum rond kijkt?

Geplaatst door wiekoh

Ja, dat is het.
Als er berichtregels in gesteld zijn kan het inderdaad dat post naar je Verwijderde items verplaatst word. Ook doen Spamfilters dit. Vandaar dus mijn vragen.

Geplaatst door Raymond Bos

Ja, dat is het.
Als er berichtregels in gesteld zijn kan het inderdaad dat post naar je Verwijderde items verplaatst word. Ook doen Spamfilters dit. Vandaar dus mijn vragen.

Hallo Raymond, er is geen spamfilter ingesteld. Wat bedoel je met "berichtregel"?

Als je naar Extra in OE gaat en daar berichtregels aanklikt en dan voor Email kiest wat zie je dan?

Ga naar Extra en dan berichtregels: lees dit aandachtig en kijk of je die mails niet blokkeerd of in een andere map laat binnenkomen.

jean

Bij Berichtregels staat onder Nieuwe e-mailregel én onder Geblokkeerde afzender niets aangevinkt.

Het probleem is opgelost. Er stond toch een adres bij Geblokkeerrd adres! Bedankt voor de moeite. Dankzij uw bericht "Kijk eens bij...." ben ik er uit gekomen.

Dus toch de berichtregels zoals ik in mijn eerste post al opperde;)

Succes verder.

Raymond, eerlijk gezegd had ik in jouw eerste bericht alleen gelezen: "Wat je zaait zul je oogsten". Bedankt voor de oplossing! Groeten, Wiel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan