Mail komt binnen in verwijderde items

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
Ik heb het volgende probleem. Ik heb Win XP gebruik Outlook Express. Nu komen er veelvuldig nieuwe mailtjes binnen die niet in het postvak IN binnen komen maar meteen in Verwijderde Items komen.
Hoe kan ik dit veranderen???
Met dankt voor de reactie(s)
 
Ik neem aan dat het hier om spam gaat? Dan kan je beter een spamfiltertje nemen. Maar wat jij bedoelt is in OE Extra -> Berichtregels.
 
zeg ik iets fout ..??

Als 1e bedankt voor de (snelle) reactie.
Ik heb mailwasher geinstaleerd. Echter van enkele bekenden van mij komt de mail niet in postvak in terecht maar gaat meteen naar verwijderde items. Ik heb in OE gekeken onder Extra, berichtregels. Daar staan een aantal regels in van geblokkeerde afzenders echter niet die van vrienden/bekenden.
Mogelijk ben ik niet duidelijk maar dat zal aan mij liggen.
Ik kan het niet anders uitleggen.....
 
Extra -> Berichtregels -> Heb je hier zowel ‘E-mail’ als ‘Afzenders blokkeren’ gecheckt?

En zijn het steeds de zelfde afzenders waar dit bij gebeurt?
 
geblokkeerde afzenders

Dippy,
Ik heb gekeken. Onder het tabblad "E-mails" staan een aantal ( 69 ) regels van afzenders die verwijderd moeten worden. Daar staat bv. @zonnet.nl ( een adres van een vriend) niet bij, maar die wordt toch in verwijderde items geplaatst. Ook zijn naam ( voor het apestaartje) komt niet voor in een van de berichtregels.
Onder het tabblad "geblokkeerde afzenders" staat helemaal niets...........
Het zijn inderdaad steeds dezelfde afzenders zoals bv genoemde vriend met ....@zonnet.nl.
 
Vreemd.
Misschien heb je ergens bij die regels voor e-mail - per ongeluk - een blokkade voor alle zonnet-berichten?
Ik heb nog wat rondgekeken, maar bij dit probleem wordt telkens alleen verwezen naar die berichtregels.
Bijvoorbeeld hier
Ook niet echt hét antwoord, maar verder kom ik even niet.
 
berichten in verwijderde items

Dippy,
Desondanks bedankt voor de reactie.
Ik zal eens proberen om alle geblokkeerde berichten te verwijderen en kijken hoe het verder gaat. Ik blijf het vreemd vinden.
Bedankt
Joss
 
Je hebt deze vraag op 'opgelost' gezet zie ik.
Ben wel benieuwd of het verwijderen van die regels inderdaad zal helpen. (ook handig voor anderen met dit zelfde probleem)

Succes!
 
e mails komen automatisch in verwijderde items

Ja, ik zal er zeker op terug komen als het werkt. Ik wacht nog even op berichten van diegene die automatisch in verwijderde items terecht kwamen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan