Mail kwijt na upgraden pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomqa

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Ik ben mijn mail kwijt geraakt nadat ik windows 7 had geinstalleerd op een schijf waar eerst xp stond, ik had de hele schrijf van tevoren al naar een andere schrijf gekopieerd. maar ik kan geen outlook.pst of een archive.pst vinden uit 2011, ik kom er wel een aantal tegen van 2010 en 2009, maar er zitten geen mails bij van 2011.
dus waar zijn de mails opgeslagen??:confused:

Maar waarom zijn al die mails niet meegekopieerd als je die hele schijf kopieert?

Wss omdat die bestanden in gebruik waren en niet meegekopieerd konden worden. Heb je alles gewoon gekopieerd of d.m.v. imagesoftware?

alles gekopieerd, maar ook in safe mode, dus dan zou mail toch niet gebruikt worden?

Lees deze How To even.
En deze ook.
In de laatste how to kun je zien waarom jouw bestanden niet meegekopieerd zijn, n.l. omdat ze wss verborgen waren .

Laatst bewerkt:
Laat maar, we hebben het al gevonden, het stond in een mapje waarbij de rechten niet aan de gebruiker werden gegeven dus werden de bestanden niet laten zien in de zoekresultaten. na handmatig zoeken zijn de mails gevonden :D.
Dus ze waren WEL gekopieerd :D.
Ik zal de exacte locatie vanavond er bij zetten voor de mensen die hetzelfde probleem hebben;).

Thomqa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan