Mail kwijt/verdwenen/onvindbaar na import Outlook!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WJDIJK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2011
Berichten
2
Hallo,

vanmiddag ben ik voor het eerst begonnen met het gebruik van Outlook als mailapplicatie. Ik heb drie e-mailadressen: twee gmailaccounts en een webmailaccount. Het aanmaken van de verschillende accounts ging probleemloos en het binnenhalen van alle mailtjes ook. Althans, dat leek zo. Met de gmailaccounts is alles goed gegaan, maar bij de webmailaccount niet. Ik ben vergeten bij de import/delivery optie aan te vinken 'leave a copy of messages on server'. Niet erg handig, maar op zich geen probleem als al mijn mails binnen waren gehaald in Outlook. Dat is dus niet het geval. Waar zijn al mijn mails gebleven? En nog belangrijker: hoe krijg ik ze in Outlook?

Groetjes,

Wytze
 
Hoi,

Als je mailtjes van Gmail wél goed binnenkomen en opgeslagen blijven, ligt het in elk geval niet aan de instellingen in Outlook waardoor de mailtjes van je 'webmail-account' verdwenen zijn.
Overigens: Gmail is ook webmail ....

Verder geef je te weinig informatie: welk webmail-account, welke Outlook-versie ....
 
Hoi Tée,

bedankt voor je reactie. Ik gebruik Horde als webmail-account en Outlook 2007. Het gekke is dat ik NA het synchroniseren van alle drie de accounts opeens wel nieuwe mailtjes binnenkrijg in Outlook via Horde. Maar alle oude mailtjes die dus van de server naar Outlook gehaald zouden moeten zijn, zijn nog steeds onvindbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan