mail maakt het mij moeilijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Het gaat steeds meer ergernis kosten om met Windows Mail om te gaan.Ik heb het reeds eerder in het forum opgebracht,maar een definitieve oplossing bleef uit.Het probleem is dat;de inkomende mail wordt niet op datum in de map IN opgeslagen.Ik herken eigenlijk geen logica in deze software.Mail wordt opgeslagen opvolgend op de laatste mail van die afzender maar soms ook op onderwerp.Ik ben enorm het schip in gegaan met de verjaardagskalender ,die zijn tot op heden opgeslagen in februari,want toen kwam de eerste mail van die afzender binnen!!!Ik ben gewent om alle post binnen 24 uur te beantwoorden.Nu antwoord ik soms helemaal niet omdat ik januari niet op nieuwe post heb gecontroleerd.Of iemand waar ik een paar weken terug mail van heb ontvangen wordt bij binnenkomst opgeslagen bij die paar weken terug.Mijn provider zegt "een ander mail programma nemen".Maar dan moet ik een kleine 5000 berichten overhevelen.Iemand zij eens"maar ze komen toch vet gedrukt binnen"dat is wel waar ,maar dan moet ik alle pagina,s terug bladeren om alle vetgedrukten terug te vinden .
Ik heb het idee dat ik de manier waarop Windows Mail het opslaat kan wijzigen.De vraag voor mij aan u is,hoe?
groet Sytske
 
In windows mail, kun je op "ontvangen" klikken, de mail wordt dan automatisch op datum gesorteerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan