Mail Merge - bijlage toevoegen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MarkF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkF

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
49
Ik ben al een aantal jaar op zoek hoe je met mailmerge bijlagen kunt toevoegen. Ik heb de site doorzocht hierover. Er staan nog redelijk veel vragen hierover open.

ook heb ik diverse macro's uitgeprobeerd maar hier kom ik niet uit.

Graag wil ik dus een email opstellen in Word 2007 die dan d.m.v. afdruk samenvoegen naar outlook gaat met daarin in een bijlage als bijvoorbeeld pdf.

wie kan mij helpen?
 
Naar de oplossing van deze vraag ben ook ik naar op zoek. Ik wil dus via de Word 'samenvoegen optie' een mails versturen waarin het word merge bestand de bijlage moet worden, en waarbij ik ook een standaardtekst in de mail wil zetten. Nu kan ik alleen kiezen om de word merge als bijlage te versturen, maar blijft de e-mail leeg (ook al geprobeerd met een standaard e-mail handtekening dit op te lossen, maar de e-mail blijft nog steeds leeg).

Ik zie jullie reactie graag tegemoet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan