Mail merge etiketten

Status
Niet open voor verdere reacties.

digicat

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Als ik etiketten aanmaak via "Brieven en verzendlijsten" - "Afdruk samenvoegen" dan wordt slechts één etiket per pagina getoond!
De database is een Excel document.

In WORD 2000 heb ik dat probleem niet, in de XP versie wel.
Wat doe ik verkeerd?

Op de link die jij aangeeft, wordt netjes uitgelegd hoe je "afdruk samenvoegen" moet uitvoeren.
Daar zit mijn probleem niet. De verschillende stappen van afdruk samenvoegen uitvoeren lukt perfect.

Alleen bij etiketten ontstaat een probleem: het samengevoegde document toont niet alle records: er wordt per etikettenpagina (van 14 etiketten in mijn voorbeeld Avery L7163) maar één etiket aangemaakt i.pl.v. 14.

Iemand suggereerde: bij Pagina-instellingen, Indeling moet Sectie-einde op doorlopend gezet worden.
Ook dat zet geen zoden aan de dijk.

Nog andere suggesties?
In WORD 2000 is er geen enkel probleem.

oplossing gevonden

Sara bij http://forums.thetechguys.com schrijft:

When you get to the step where you arrange your labels (tell Word what fields you want on your labels), there is a button to "Update all labels". Once you have the correct fields placed on the first label, click this button to replicate label 1 to all the labels.

En dat is de oplossing voor het probleem.
Misschien hebben anderen er ook wat aan?

Nadat je de samenvoegcodes op het eerste etiket hebt ingevoegd klik je rechts in het taakvenster op de knop 'volgende: Labels schikken', je gaat dan naar stap 4.
Hier klik je op de knop 'Alle etiketten bijwerken' waarmee je de samenvoegcodes op alle etiketten plaatst.
Vervolgens voer je de samenvoegactie uit.

Let wel: je start deze stapppen via het menu:
Extra > Brieven en verzendlijsten > Afdruk samenvoegen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan