mail ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuut001

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2009
Berichten
72
Hallo;
Ik heb een vraag en wel de volgende .
Als ik voorheen in Outlook express mail binnenhaalde dan kon ik instellen hoe snel ik de mail
als gelezen wilde instellen of openen en hoevaak of hoe snel er gecontroleerd moest worden op nieuwe mail.
Kan ik dat in Micrsft Outlook ook ?

Tuut
 
Welke opties beschikbaar zijn is afhankelijk van welke versie Microsoft Outlook je bedoelt.

In Outlook 2003 heb je de volgende opties (bereikbaar via Extra -> Opties -> tabblad Overige -> knop Leesvenster), zie bijlage:

Voor jou zijn de eerste 2 opties relevant, lijkt me.

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • outlook2003_leesvensteropties.JPG
    outlook2003_leesvensteropties.JPG
    61,7 KB · Weergaven: 41
Heb die hier niet paraat, maar moet via de gekleurde Office knop linksboven zijn en dan ergens daaronder (bij opties o.i.d.)
Je kunt natuurlijk ook even wachten totdat iemand je kan gidsen (want ik heb Office2007 niet hier op de computer staan).

Je ziet nu wel hoe belangrijk het is om direct ook de versie office te vermelden in je postings... :rolleyes:

Tijs.
 
Ja inderdaad dat had ik even ergeten maar is wel belangrijk.

Maar kan ik ook een instelling doen bij Microsoft Outlook om te zeggen dat er bijv. elke
minuut gecontroleerd moet worden op nieuwe e-mail ?

Tuut
 
Elke minuut controlleren:

In outlook ga je naar extra opties en dan naar tabblad emailinstellingen. Dan naar de knop verzenden/ontvangen en hier kun je instellen om de hoeveel tijd outlook naar nieuwe mail gaat kijken.

En als je het advies van dnties even had gechecked wist je dat het in 2007 op dezelfde plek zit wat betreft het leesvenster.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan