Mail.pl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Hoi, ik had voorheen mijn mailform doorverwezen naar http://www.baboonshop.com/cgi-bin/mail.pl? zodat mensen niet via outlook een mail hoefde te versturen. Maar nu doet deze site het niet meer.

Weet iemand nog soortgelijke (en werkende!) sites, of misschien of je zoiets ook zelf kan maken zo'n .pl? Ik heb al diverse andere gevonden maar deze werkte niet goed, of helemaal niet.
 

Thanx, maar die heb ik er nu dus opstaan. Maar er kloppen een paar dingen nog niet echt geloof ik.

Orderform
Contactform

Kijk even in de bron. Dan zie je dat, naar mijn weten, alles goed is ingevuld van dat script wat je mij gaf. Maar Hij moet doorlinken naar sended.htm na het versturen. Maar dat doet hij dus niet :(. Ook heb ik nog geen enkele mail ontvangen die ik goed heb verzonden.

EDIT: Heb het al opgelost :)
EDIT2: Ik krijg nog geen mail binnen :( Nog niet helemaal opgelost dus...
 
Laatst bewerkt:
Ben ik weer want het orderform doet het nog steeds niet. Het geeft steeds aan dat het emailadres fout is ingevuld.

Wie helpt me hiermee?
 
Je moet de naam van het "Email" veld even vervangen door "email" dus met een kleine letter (en dat ook bij required fields aanpassen. Als je goed is heb je nu mail van me?

Your message has been succesfully sended

zou ik trouwens veranderen in

Your message has been succesfully sent
 
Van jou heb ik geen mail ontvangen, maar ik heb nu Email verandert in email en even getest en heb een email gekregen :)

Dus bedankt! Wel raar dat een hoofdletter zo'n verschil maakt :confused:
Nogmaals bedankt :)
 
graag gedaan :)

raar dat je die van mij niet gekregen hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan