mail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sb1956

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
ik heb een probleem met het versturen van mijn mail sinds een aantal dagen

als ik een mail wil versturen dan gebeurd het volgende

ik krijg een melding dat bericht niet is vezonden en blijft in postvak uit staan

terwijl het bericht wel aankomt bij de geadreseerde

en idere keer probeerd outlook het bericht te verzenden zo komt het mailtje wel aan

ik krijg ook geen duidelijke foutmelding ,alleen dat er geen verbinding is

mijn account is lycos .nl en de brouwser is versatel

alvast mijn dank

Hoi,

Gaat het om één mailtje, of meerdere mailtjes maar naar dezelfde geadresseerde, of meerdere mailtjes aan meerdere geadresseerden?

Als het één mailtje is dat blijft 'hangen' open dan outlook eens zónder internetverbinding (dus kabel eruit of draadloze netwerkkaart even uitschakelen)
Verwijder hierna het mailtje uit Postvak UIT
Komt het nu nog voor, controleer dan het bestand OUTLOOK.PST met het programma'tje scanpst.exe.

Welke Windows- en MsOfficeversie?????

Hoi,

Gaat het om één mailtje, of meerdere mailtjes maar naar dezelfde geadresseerde, of meerdere mailtjes aan meerdere geadresseerden?

Als het één mailtje is dat blijft 'hangen' open dan outlook eens zónder internetverbinding (dus kabel eruit of draadloze netwerkkaart even uitschakelen)
Verwijder hierna het mailtje uit Postvak UIT
Komt het nu nog voor, controleer dan het bestand OUTLOOK.PST met het programma'tje scanpst.exe.

Welke Windows- en MsOfficeversie?????

windows xp home ,office 2003

ook heb ik mijn pc gescand met Norton anti virus en met ad aware

maar er word niks gevonden

maar ik ga het proberen zonder internet verbinding ,het gaat om merdere mail's

windows xp home ,office 2003

ook heb ik mijn pc gescand met Norton anti virus en met ad aware

maar er word niks gevonden

maar ik ga het proberen zonder internet verbinding ,het gaat om meerdere mail's

het gaat om outlook expresse 6

nee ,mijn probleem is nog niet opgelost

mij is geadviceerd om outlook expresse op nieuw te instaleren ,maar weet niet precis hoe

wie weet hoe ,moet dan ook internet exploder op nieuw ,en waar kan ik het vinden ,op internet bij micro soft ,van mijn windos cd ?

graag hulp

Outlook Expres is geen onderdeel van het MsOffice-pakket, waarin ook de 'volwassen' versie zit: Outlook.
Je hebt het dus over verschillende e-mailprogramma's
Dat betekent ook, dat je voor beide apart je mailaccounts in moet stellen.
Outlook Expres verwijderen doe je via het Configuratiescherm > Software
In dit scherm klik je aan de linkerkant op 'Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen.
In de lijst haal je het vinkje wég bij Outlook Expres.
Je start de pc opnieuw en zet het vinkje er nu weer wél.
OE wordt opnieuw geïnslalleerd.
Ik betwijfel of het je probleem oplost maar het is te proberen zonder al teveel 'kennis' en risico.

Outlook

Opnieuw installeren heeft geen zin, want je *.dbx files blijven staan. Zoek eens op je computer naar *.dbx files en gooi ze weg,je bent wel alle mailtjes kwijt. Maar Outlook Express werkt weer perfect

Outlook Expres is geen onderdeel van het MsOffice-pakket, waarin ook de 'volwassen' versie zit: Outlook.
Je hebt het dus over verschillende e-mailprogramma's
Dat betekent ook, dat je voor beide apart je mailaccounts in moet stellen.
Outlook Expres verwijderen doe je via het Configuratiescherm > Software
In dit scherm klik je aan de linkerkant op 'Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen.
In de lijst haal je het vinkje wég bij Outlook Expres.
Je start de pc opnieuw en zet het vinkje er nu weer wél.
OE wordt opnieuw geïnslalleerd.
Ik betwijfel of het je probleem oplost maar het is te proberen zonder al teveel 'kennis' en risico.

Hallo na een geheel nieuwe instalatie van windows xp is mijn probleen opgelost

ik heb wel een andere vraag ,idere keer waneer ik outlook afsluit en waneer ik de pc opstart krijg ik een melding ,dat de bestanden in outlook kunnen worden gecomprimeerd

is er een opllossing in bepaalde opties om dit uit te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan