mail problemen bij outlook 2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter hug
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hug

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
hallo iedereen,

ik heb volgende probleem als ik een mail verstuur
naar mijn contactpersonen dan komt de mail in hun
ongewenste mail map terecht.Wat doe ik fout.
ik doe de volgende handelingen:
ik klik op nieuw en daarna klik ik op CC en vervolgens klik ik de map contactpersonen aan en daarna klik ik op
BCC zodat de map met de contactpersonen in het BCC veld komt te staan en als laatste klik ik op ok.
Wanneer dit gebeurt is tik ik mijn tekst in en geef ik de mail een onderwerp en vul ik bij het veld aan.. mijn eigen mail adres in en klik ik als laaste verzenden.
hopelijk weet er iemand wat er fout gaat.

alvast bedankt,
hug

ps : in de map contactpersonen zitten al mijn mail adressen waar ik de mail wil naar verzenden.(ik heb verscheidende mapen is dat een probleem?)

Ik denk niet dat het aan jou ligt tenzij er iets van reclame meegaat in jouw mail.
Outlook doet dit niet.

Van hoeveel mensen heb je dit gehoord? Het lijkt me eerder dat die andere persoon iets niet goed geregeld heeft.

En wat je manier van verzenden betreft...........eindelijk iemand die BCC gebruikt. Prima!!

Nou ik denk dat de ontvangende partij dit ziet als spam omdat er teveel mensen in de adresvelden staan, het wordt gezien als mass-mailing.

Moet de mail echt naar zoveel mensen tegelijk verstuurd worden en moet dit in 1 mailtje (weet niet om hoveel mensen het gaat)

Da's ook een optie maar dan moeten er toch wel ontzettend veel adressen in staan als BCC.
Ik heb een aardig adresboek maar het is me nooit overkomen.

beste Elisa,

bedankt voor je antwoord.
Het is de bedoeling van mijn nieuwsbrieven van mijn
site hiermee te versturen.
Ik heb volgende gedaan ik heb een paar (3) mail adressen aangemaakt bij hotmail om te testen hoe outlook juist werkt.vervolgens heb ik een gewone tekst geschreven in het werkveld met letters en cijfers en geen tekeningen of foto's, al wil ik later wel tekeningen en foto's kunnen meeversturen en toch gaat steeds fout
de mail komt steeds in de ongewenste mail map terecht.
Is de werkwijze die ik toepas juist?

Beste Gforze
bedankt voor je antwoord
Wat betreft de namen die in het adresveld staan dit komt niet bij me voor omdat ik BCC gebruik en de mail ook naar mezelf toe stuur zo krijgt ieder mail adres zijn eigen persoonlijk mail van mij en zo verkom ik dat er bij iedere ontvanger alle mail adressen worden weergegeven mijn naam staat alleen in aanveld of bedoel je iets anders ?

Mvg,
hug

Stuur maar eens een mailtje naar het adres in je mailbox. Dat wil ik eens aan de lijve ondervinden. Ze komen bij mij tenslotte in OE terecht.
Ik laat m'n adres niet te lang staan dus als je niets ziet moet je er om vragen.

Ja, wacht eens even..............in Hotmail was jij de ontvangende partij? Dan moet je eerst je eigen adres als 'goed' aantekenen. Alles dat niet bij je adresboek behoort wordt gekenmerkt als ongewenste mail.

Laatst bewerkt:
beste Elisa,

wanneer ik u probeer te mailen op XXXX mail adres
dan zegt outlook geen overeenkomst gevonden
voor xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan