Mail programma die scripts toestaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Goedenavond

Mijn overstap naar Window7 houd mij op een ding tegen en dat is het email programma.
Ik werk namelijk met PaintShopPro en maak er mijn postpapier wat ik later in een script zet en het als html opslaat en zo op kan halen als nieuw briefpapier in mijn bestaande Windows mail is dat werkend te zien en te bewerken zodat ik er een tekst op kan schrijven en muziek in de bron kan plaatsen en van de groep die mij mail stuurt kan ik het ook allemaal werkend zien.

Maar nu er geen mail in Windows7 meer zit kan ik nergens een zelfde werkend mailprogramma vinden dus mijn psp hobby komt aardig in gevaar dus wie kan mij een goede tip geven wat ik het beste kan doen en of er überhaupt nog een mail programma voor bestaat.

Met vriendelijke groet
Anita

Bijlagen

• Helpmij bijlage.jpg
    Helpmij bijlage.jpg
    59 KB · Weergaven: 67
Klopt dat er geen mail-programma meer wordt bijgeleverd, maar dat wil nog niet zeggen dat je geen mail-programma van Microsoft meer kunt installeren.

Laat iemand in je buurt/kennissenkring die toevallig al wel Windows7 gebruikt eens Windows Live Mail installeren, en dat je dan even kijkt of jouw briefpapier ook daar ergens te integreren is.

Enige tip die ik zo snel voor je heb. Als je het uitprobeert, laat ons daarna weten of het je ermee lukt om jouw eigen briefpapier te gebruiken en ook hoe precies.

Tijs.

Kijk ff hier daar staat hoe je je mailprogramma uit Vista werkend krijgt in windows 7.
Zelf heb ik windows Live Mail gedownload (gratis) maar tot nu toe krijg ik m'n eigen briefpapier nog niet goed werkend.
succes!

Bedankt Tijs voor je reactie helaas moet ik je teleur stellen er zijn al een paar leden in onze psp groep die dit hebben uit geprobeerd ze worden er gillend gek van want ook met Windows Live Mail lukt het niet:( dus lang leve W7 hopelijk voor zo'n paar honderd leden komt er toch een oplossing.

Goede nachtrust en nogmaals bedankt.
Anita

Klopt dat er geen mail-programma meer wordt bijgeleverd, maar dat wil nog niet zeggen dat je geen mail-programma van Microsoft meer kunt installeren.

Laat iemand in je buurt/kennissenkring die toevallig al wel Windows7 gebruikt eens Windows Live Mail installeren, en dat je dan even kijkt of jouw briefpapier ook daar ergens te integreren is.

Enige tip die ik zo snel voor je heb. Als je het uitprobeert, laat ons daarna weten of het je ermee lukt om jouw eigen briefpapier te gebruiken en ook hoe precies.

Tijs.

Bedankt voor je reactie maar ook in Windows Live Mail werken de bewegende scripts niet maar we blijven op een goede afloop hopen.

Goede nachtrust
Anita

Kijk ff hier daar staat hoe je je mailprogramma uit Vista werkend krijgt in windows 7.
Zelf heb ik windows Live Mail gedownload (gratis) maar tot nu toe krijg ik m'n eigen briefpapier nog niet goed werkend.
succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan