mail sturen met outlook vanuit ander programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralbers

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2011
Hallo allemaal,

Ik heb in Excel een code geschreven die automatisch een bestand doorstuurt naar een specifiek mailadres.
Dit is de 4e pc waarop in deze code gebruik en op de andere pc's werkt het perfect.

Bij deze pc krijg ik echter een foutmelding.
foutmelding.JPG

Je moet dan 5 seconden wachten tot je op Toestaan kunt klikken.
Het probleem is dat deze handeling 24/7 uitgevoerd moet worden dus er zit niet altijd (lees bijna nooit) iemand achter deze pc.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze melding op deze pc uit kan krijgen?

De pc heeft windows 7 en office 2010

andere pc's waarbij het wel werke hebben
- windows xp met office 2007
- windows 7 met office 2007
- windows 7 met office 2010
Alle pc's hebben dezelfde beveiligingssoftware en zijn aangesloten op dezelfde server

Alvast bedankt,
Roel

Ik denk dat het een beveiliging is van Outlook. Als je een keer op toestaan hebt gedrukt, blijft het dan weg?

Nee helaas
Hij blijft zich herhalen
Er is ook geen optie van onthoud mijn keus of iets dergelijks

Ik denk dat je dan even in de opties van outlook moet kijken. En zo nodig dit vergelijken met een outlook waarmee het wel werkt zonder toestemming te geven. Het ziet er namelijk naar uit dat outlook het verzenden tegenhoudt.

Als ik me goed herinner is hier niets aan te doen.
Wél bestaan er utilities voor. Kijk eens of ClickYes je helpt bij je probleem.

Tijs.

clickyes heb ik gebrobeerd maar die werkt helaas niet

ik ben nu al met een workaround bezig
blijkbaar kun je de berichten wel opslaan in de concepten en dan vanuit daar versturen

moet ik alleen nog een stukje code maken zodat die 1x in het half uur geleegd en verstuurd word
dus als iemand daar nog tips voor heeft

Let wel op dat alleen de Pro versie (trial versie beschikbaar) van ClickYes geschikt is voor Outlook 2007, 2010 en 2013, de Express versie niet.
[Ik kan natuurlijk uit je terugmelding niet zien welke van de 2 versies van ClickYes je geprobeerd hebt.]

Tijs.

Ik heb niet betaald
maar dat ben ik ook niet van plan om te doen voor zoiets wat misschien gaat werken

Maar met de workaround gaat het ook goed komen

Even voor de volledigheid

Ik heb geen oplossing gevonden

Maar heb het nu zo gemaakt dat excel de mail in plaats van verzend opslaat in concepten
In outlook heb ik vervolgens een timer lopen die de concepten verzend

Dus ik zet dit op opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan