Mail sturen naar véél adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Ik wil zo'n 1000 mensen een E-mail sturen, en je bergrijpt het al, ik doe dat niet mail voor mail.

Alleen vind ik het niet netjes als de mensen elkaars E-mail adres kunnen zien dus in het veld "aan" zetten is geen oplossing.

Als ik ze in het veld "BCC" zet denken sommige providers dat ik aan het spammen ben en dat is uiteraard niet de bedoeling.

Hoe kan ik dit oplossen?

Zonder een aantal grote spammers in de hand te werken natuurlijk.. Ik hoop niet dat geplaatste antwoorden hier voor gaan zorgen.. Anders antwoord per E-mail?
 
Geplaatst door XP_PC

Als ik ze in het veld "BCC" zet denken sommige providers dat ik aan het spammen ben en dat is uiteraard niet de bedoeling.

Ik denk dat voor dit probleem geen andere oplossing is.

Misschien, naar de providers toe, subtiel te werk gaan.
 
Gaat zoiets niet automatisch op de blok ofzo bij providers?

In BCC zien ze dus geen geadresseerde en dan wordt 'ie gemarkeerd als spam.
 
Geplaatst door XP_PC
Gaat zoiets niet automatisch op de blok ofzo bij providers?

In BCC zien ze dus geen geadresseerde en dan wordt 'ie gemarkeerd als spam.

Inderdaad,bij BCC, zie je je enkel de afzender(in dit geval uw naam) en niet de geadresseerde. Dan wordt het jandorie moeilijk. Ik zou niet dadelijk een oplossing kunnen vinden.
 
Iemand stelde voor:

Mailmerge?
Standaard functionalteit in Office.
Maak een excellsheet met alle emailadressen (en andere gegevens als je wilt....) en pak de werkbalk "mailmerge" in bijvoorbeeld "word" erbij, desnoods even via F1 achterhalen wat je precies moet doen. Dit werkt super, echter moet je altijd op YES klikken als je een mailtje via een programma/macro laat versturen. Anders denkt je computer dat het een virus o.i.d. is.

Maar er zijn hele simpele programmaatjes voor, die kan je zo vinden op internet, en die klikken op YES voor jou.

Als je dat dan lekker 's nachts doet, kan jij lekker slapen en verstuurt je computer naar iedereen een mailtje!

Enig idee hoe zoiets werkt?
 
Jandorie, geen flauw idee hoe dit werkt.

Ik moet natuurlijk ook geen 1000 mails verzenden.
Maar ik ga toch wel even mijn licht opsteken bij vrienden, die bij een provider werken.
 
Misschien dat jehier al iets aan hebt. Scrollen tot je mailmerge tegenkomt
 
:thumb: :thumb: ga ik even kijkje nemen


Maar ook na het lezen van die pagina (ik doe het morgen nog wel een keer ) snap ik niet helemaal wat dat nou doet.

Lees ik nou zo slecht of?
Indien het er echt onduidelijk staat; kun je me dan het idee ervan vertellen. Hoe voorkomt dit nou dat de gebruikers elkaars adres zien en dat de provider toch niet gaat klagen.
Indien het er wel staat; welterusten
sleepey.gif

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan