Mail van afzender blokkeren in Outlook ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mono
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mono

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2004
Is het mogelijk om binnen Outlook een mails van een bepaalde afzender volledig te blokkeren? Nu kan ik een afzender blokkeren maar de mail wordt dan enkel rechtstreeks in de map "Verwijderde items" geplaatst. De mail wordt dus toch ontvangen.

Het gaat meer bepaald om mails die ik heel af en toe ontvang van .....mezelf, maar dan wel met een vroeger emailadres dat ik niet meer bezit. Het zijn mails met kleine bijlage.
Aangezien ik de voorzichtigheid voorop stel (en omdat ik me nu niet zo eenzaam voel dat ik al mails naar mezelf zou sturen:p ) wordt deze mail steeds onmiddellijk door mij gewist.
Maar ik zou ze dus liever niet zien binnenkomen.

Iemand een idee of dit mogelijk is?

Dat is gemakkelijk
open outlook expres
De afzender dewelke je wil blokkeren aanklikken,
in de menu "Bericht" selecteren
kies 'Regel maken op basis van bericht"
Kies " Verwijderen van server"

das alles

Bedankt voor de aangereikte oplossingen! :thumb:

Heb al het nodige nu in handen om het probleem te verhelpen. :)

Met Mailwasher komen ze al helemaal niet op je server terecht, je kunt je mail voor die tijd bekijken, dit is wel lekker ivm spam of ongewenste berichten....;) , maar ja, misschien heb je ook genoeg aan die berichtregels in Outlook...:)

Die oplossing van Ricky is super, en mailwasher ook , maar ricky, hoe kan ik u bv die persoon weer déblokeren? daar kan ik niks over vinden, kun je mij daar antwoord op geven?
bedankt
gr Livvy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan