Mail van Outlook tijdelijk opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
84
Ik heb windows Xp maar die wil ik formateren en nu wil ik al mijn mailtjes die ik in outlook heb staan bewaren en niet deleten hoe kan ik die tijdelijk in een map bewaren en dan later weer in de nieuw geinstalleerde xp outlook zetten
 
Je mailtje kun je kopieren door met zoeken in te typen *.pst. Je ziet nu waar ze staan.
Vergeet het adresboek niet.
Ik ken de extensie niet van het adresboek. Misschien is het *.pab wat je moet zoeken. Outlook Express heeft wab. Lukt het zo niet dan moet je binnen Outlook je adresboek exporteren naar een plaats die je goed kunt vinden en alsdan kopieren.

PS vergeet je favorieten niet!
 
Je kunt ook gewoon in het menu Bestand kiezen voor Importeren en exporteren.
E-mail en adressen kun je in één handeling exporteren.
Volg de aanwijzingen van de wizard.
Nadat je XP hebt geïnstalleerd importeer je de bestanden op dezelfde wijze.
Je hebt je vraag bij Outlook Express gezet.
Mocht je dat programma bedoelen en niet Outlook, dan gaat het op dezelfde manier. Alleen zul je adressen en berichten dan apart moeten exporteren/importeren.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
ja dat heb ik al geprobeerd maar krijg een error en hij zegt dan iets met initialiseren van MAPI???
 
Heb je het al handmatig gedaan dannylee?
Mocht het OE zijn zoek dan naar *.dbx. en *.wab.
 
ja klopt is OE versie 6 maar heb beiden files op gezocht maar kon niks vinden raar maar waar
 
Je kan ook gewoon alle berichten die je wilt bewaren selecteren en dan gewoon slepen naar een andere map, na het formatteren kan je op die manier ook weer je postvak-in inslepen.
 
O jee, je hebt alles niet zichtbaar staan.
Ga in de verkenner naar extra/mapopties/weergave.
Helemaal onderaan moet je iets zien van wel/niet zichtbaar.
Bovenin zitten en ook nog 2 (eentje systeemmappen) maar ik geloof dat de onderste genoeg is.
Dan zul je ze wel zien staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan