joost verdaasdo
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2003
Geplaatst door Withaar
Morgen ben ik weer gewoon op kantoor en kan ik e.a. testen.
Mooi om te horen dan de access code ook onder XP draait, ze zijn XP aan het uitrollen binnen ons bedrijf maar ik weet niet wanneer ons kantoor aan de beurt is.
Kan nog wel een jaar duren (er zijn wat aanlever problemen en we zijn een héél groot bedrijf), maar misschien ook al volgende week.
Ik zei in principe moet ie werken heb hem niet getest, omdat ik dan nogal wat aan moet passen om te testen. Als jij een kant en klaar progje hebt, kun je het mij zenden en dan zal ik het voor jouw testen
En nee, het hoef niet onzichtbaar te gebeuren, ik ben alleen op zoek naar een methode die voor mij zo min mogelijk werk betekend.
Als ik bv alleen het van: adres zelf zou moeten vullen en al het andere automatische zou gaan zou ik ook al zéér tevreden zijnDan gewoon .Send in .Display veranderen en het is geregeld
Over Van: het ik verder ook nog niets gevonden.
Ik ook niks waar ik mee verder kan
Overigens als ik in word sta, kies voor; verzenden naar, E-mail adres krijg ik een outlook balk (gebruik thuis XP home) waar bovenaan van staat met rechts een button die toegang geeft tot de ander email accounts die ik geinstaleerd heb (naar die van mijn provider, een hotmail en nog een derde), dus dat kan wel.
Helemaal gelijk, ik zat weer eens te suffen en te slapen, bedankt voor de wake-up call
Het is echt iritant dat als je de handeling met draaien macro recorder uitvoerd je niet meer krijgt dan;
Sub Macro3()
'
' Macro3 Macro
' Macro opgenomen op 16-2-2004 door --
'
ActiveDocument.SendMail
End Sub
Hoi Withaar,

Nou idd, dat vindt ik ook superirritant.
En wat net zo irritant is dat de recorder alleen maar absoluut op kan nemen.....lekker inflexibel. (dit is overigens niet altijd waar)
Dus gewoon de .Display eigenschap gebruiken en je bent er! :thumb: