Mail vanuit Word

• Onderwerp starter Onderwerp starter sacha
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sacha

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2001
Ik heb een bestand bestaande uit 6 pagina's. Nu zou ik graag de mogelijkheid hebben om iedere pagina apart te versturen naar een email adres middels een knop of zoiets. Zodanig dat niet alle 6 de pagina's meegaan. Ik zou dus een knop of hyperlink oid op de pagina hebben die ervoor zorgt dat alleen die pagina verstuurd wordt. Kan zoiets??

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Kun je niet gewoon de pagina die je naar een persoon wilt sturen in het mailtje plakken? Of je moet even 6 word documentjes maken van dat ene document.

Ik zat te denken aan iets via VB als send current page zoals je wel huidige pagina kunt laten afdrukken.....
En inderdaad afzonderlijke doc-jes van maken kan ook nog.

In Word 2003 heb je een "knop" waarmee je direct de pagina die je hebt geopend kunt versturen naar ieder e-mailadres naar keuze.
Bedoel je dat?

Fonz :thumb:

Maar volgens mij wordt dan alles verstuurd en niet een bepaalde pagina.................

Dat is natuurlijk logisch.
Je zal dan van iedere pagina een apart bestandje moeten maken, maar dat is drie(3)keer op een knop drukken.

Fonz :thumb:

Hai, :D

Wat jij wilt is theoretisch wel mogelijk in een macro maar zal nogal wat kennis vragen!

See Yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan