mail verdwenen door virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanny

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
232
Gisteren kreeg ik van Norton de melding dat er 2 virussen waren gevonden op de pc en die zijn meteen verwijderd.
Toen ik daarna OE heb opgestart waren al mijn mails verdwenen.
Heb een deel van de mails teruggevonden met OE-Mail Recovery.
Het gekke is dat ik alleen oudere mails terug heb gevonden van voor 2005.
Baal hier natuurlijk heel erg van, zeker omdat er mails in zaten die mijn zoon voor zijn studie nodig heeft.
Natuurlijk had ik alles moeten backuppen........maar dat is achteraf geklets...
groetjes, Hanny
 
Ga eens kijken op de webmail. Surf hier voor naar de site van je internetprovider normaal bied elke provider dit aan. Dan zal je nog met je accountgegevens moeten inloggen.
 
dat is dus ok het probleem denk ik.....kan niet op webmail, weet mijn wachtwoord niet meer, die heb ik opgeslagen in een speciale map in OE heel dom natuurlijk...
De dbx bestanden heb ik ook opgezocht maar vind daarmee alleen de ouder mails terug van voor 2005....
Baal hier dus echt van zeker omdat er nogal wat mail in stond die mijn zoon nodig heeft voor zijn studie...
 
Je zou kunnen proberern of je het wachtwoord kunt terug vinden met het gratis tooltje Protected Storage Password: http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html .

Let op: sommige virusscanners e.d. kunnen dit bestand als een virus zien. Geen zorgen, het is een veilig tooltje. De virusscanners oormerken het alleen omdat hackers er gebruik van kunnen maken om wachtwoorden te vinden. Maar het kan geen kwaad om het op je computer te hebben.
 
Normaal moet je dit info nog terugvinden in het aansluitingsdocument van je provider. Moest je het niet meer weten kan je nog even vragen aan de ondersteuningsectie van je provider.
 
virus

er bestaan progamma's (ik weet niet meer hoe het heet) dat als een virus iets verwijdert dat progamma allles onthoud!
zoek is op google
robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan