mail verdwijnt van de server

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkha

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Misschien een verkeerde titel maar weet niet precies hoe ik het moet noemen.
heb net een nieuwe telefoon S7 en mijn emailaccount geïnstalleerd maar wanneer ik nu een mail verwijder van mijn telefoon verdwijnt hij ook van mijn vaste computer. Hoe kan ik voorkomen dat de mail verdwijnt van mijn vaste computer? ik gebruik office 365 op mijn vaste computer.

ik hoop dat jullie het begrijpen.

Er zal gebruik worden gemaakt van het IMAP protocol. Dat betekent dat alles wat je doet op de server gebeurt en niet op de telefoon of je computer. Wil je dat niet dan moet je geen IMAP maar POP3 gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ok heb ik net gedaan maar krijg nu de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de emailserver?

Alleen het wijzigen van het protocol is niet voldoende. Je zal ook de juiste poort aan moeten geven.

Hallo. Ja dat is vaak een gedoe.

Zit je op wifi. Probeer eens WIFI uit te schakelen en via je eigen mobiele verbinding normaal te testen. Kans is groot dat dat wel werkt.

Welke provider.?

hoi nog steeds niet gelukt ik heb een emailaccount bij ziggo en mijn telefoonprovider is Vodafone.

Je inkomende mail server moet dus pop.ziggo.nl en het poortnummer 995 met TLS/SSL ingeschakeld.

Top!! Het is gelukt. Heel hartelijk bedankt voor uw geduld en hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan