Mail versturen naar max 50 personen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik kan via outlook maar naar 50 personen per keer een mail versturen, terwijl ik 150 adressen heb, is er een manier zodat ik wel naar iedereen tegelijk de mailtjes kan sturen?

alvast bedankt,

MrDennis

er staat toch duidelijk genoeg dat ik het via outlook verstuur?

of niet, zal ik het groter zetten:
IK MAIL VIA OUTLOOK EXPRESS

MvG MrDennis

Laat ik het zo zeggen: Heb je een hotmail account ?

Ik gebruik ook outlook express voor het ontvangen en versturen van hotmail en wanadoo mailtjes.;)

Geplaatst door MisterDennis
nee, ik doe niks met hotmail, alles gaat gewoon via outlook
Outlook Of Outlook Express het verschil is soms groot.
Misschien moet je eens proberen om al je mail adressen in een groep te zetten en dan die groep een mail te sturen.

Werk zelf ook met Outlook en verstuur regelmatig mailings met tot 1000 personen en ik heb geen problemen. Kan het misschien dat je provider niet meer ondersteund? Overigens heb ik daar zelf nog niet van gehoord. Verder zou er misschien een instelling kunnen zijn die eea blokkeert. Heb al even gekeken maar zie hem zo niet. Het is dus in ieder geval wel mogelijk.

Mvg Sigma

aan MisterDennis

hou het aub een beetje beleefd, die reactie op de post van XBOX past niet.

greetz

jean

Geplaatst door MisterDennis
er staat toch duidelijk genoeg dat ik het via outlook verstuur?

of niet, zal ik het groter zetten:
IK MAIL VIA OUTLOOK EXPRESS

MvG MrDennis

Als je hier een vraag stelt helpen mensen je en vervolgens reageer je zo? Lijkt me niet echt kloppen.

Je kan via Outlook Express ook met Hotmail mailen hoor.. maar ik begrijp dat dat hier niet het geval is?

Misschien dat je SMTP server maximaal 50 per keer wil / kan versturen? Of is het echt Outlook Express die meldingen geeft.

ff iets recht zetten:

Dat bericht op XBOX, waren die smileys niet door gekomen, ik ga toch ook niet iemand voor *** zetten die mij probeert te helpen? Nee hoor zal ik echt niet doen!

Ik verstuur en ontvang mijn mail met Oulook Express.
Ik heb even geprobeerd om een mail ana mijn hele adressen boek te sturen, en toen kreeg ik volgende fout melding:

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'testen', Account: 'mail', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Maximum number of Recipients is reached Please try reducing number of recipients', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

MvG MrDennis

Daar kun je zelf helaas weinig aan doen. Dit is een limiet die ze bij je provider hun SMTP server ingesteld hebben.

Het kon idd wel iets normaler, :rolleyes:
Ik denk dat ze dat doen om spam tegen te gaan.
Bij hotmail hadden ze het laatst ook gedaan ,( ± max. 50 per dag geloof ik ) vandaar mijn vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan