Ik werk samen met een paar collega's aan projecten die onder mijn naam worden uitgevoerd. Daarvoor heb ik een speciale mailbox gedefinieerd op mijn mailserver (Flexweb). Voor binnenkomende mails gericht aan mijn collega's staat er een forwarder op die mailbox die de berichten doorstuurt naar hun prive-accounts bij diverse providers.
Met UITGAANDE berichten hebben we echter een probleem.
Wat we nu willen is dat deze personen rechtstreeks mailtjes kunnen versturen die er naar uitzien dat ze van onze gezamenlijke projectmachine afkomstig zijn. De afzender moet dus de gezamenlijke mailbox zijn, niet de priveaccounts.
Alle aanwijzingen van Outlook 2003 zijn inmiddels uitgeprobeerd maar het lukt niet om mail te versturen vanuit de priveaccounts met in de headerinfo de gezamenlijke mailbox.
Wie heeft er aanwijzingen hoe een en ander te doen?
Alvast bedankt, Hans
Met UITGAANDE berichten hebben we echter een probleem.
Wat we nu willen is dat deze personen rechtstreeks mailtjes kunnen versturen die er naar uitzien dat ze van onze gezamenlijke projectmachine afkomstig zijn. De afzender moet dus de gezamenlijke mailbox zijn, niet de priveaccounts.
Alle aanwijzingen van Outlook 2003 zijn inmiddels uitgeprobeerd maar het lukt niet om mail te versturen vanuit de priveaccounts met in de headerinfo de gezamenlijke mailbox.
Wie heeft er aanwijzingen hoe een en ander te doen?
Alvast bedankt, Hans