Mail verstuurd spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjamin2012

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2011
Net vertelde iemand dat mijn mail spam heeft verstuurd, ik kijk in mijn verzonden box en ja hoor er was een link naar diegene gestuurd.
Ik heb direct avira scanner aangezet (loopt nu nog) en mijn wachtwoord veranderd en ik heb mijn processenlijst door gekeken, daar kon ik niks raars in vinden (de processenlijst) nog andere tips om dit te verhelpen?

groeten
Benjamin

Laatst bewerkt:
Hallo Benjamin. Oke mailtje is toch al weg. Dus even scan afwachten. Stuur hem dan nog een een normale mail. Bijvoorbeeld alleen geschreven zonder bijlage etc etc. En wat zegt hij of zij dan.

ik heb mbam eroverheen gegooid, krijg 2 meldingen. moet ik gewoon naar locatie en dan die .exe files verwijderen?

Hoi benjamin,
Wat bedoel je precies?
Als mbam infecties heeft gevonden klik met je rechtermuisknop op ''Alles aanvinken'' en klik op ''Alles verwijderen''.

Het kan zijn dat je een slachtoffer bent worden van malware, maar ook dat je account gekraakt is.
Wat je nu kan doen is:
Je wachtwoord veranderen & je geheime vraag veranderen.

Succes.

ik kreeg mijn rapport, heb bij beide infecties op naar locatie gedrukt, en de infected file naar de prullenbak gegooid en daarna prullenbak geleegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan