Hallo allemaal,
Mijn ouders hebben per ongeluk een aantal mappen uit outlook express verwijderd. Hier staan belangrijke mailtjes in i.v.m. een vakantie, dus deze mail moet terug komen. De mailtjes staan niet meer op de server, maar ik heb het wel in de prullenbak gevonden. Het is een .bak bestand, namelijk: "Verzonden Items.bak". Ik kan dit bestand niet openen met Outlook Express, maar wel met kladblok, en dan zie ik tussen deze tekst:
psaMruxmkcMeFbbhPpgA/nmn4oAT8aKKKACilxSUAFFFFABR2oooGJRS0mKACilxRTAKKQDnOT9K
WlcApPxpcUYFMBPxoFLRQIKKKSgBaKKKAFpPxpaOaACilpOaACloopgFFFFABR+NL2ooAKKKDQAU
cZoooAKKKKBBRRRQAUUtFACUtFFABR+VAooGHailFFAhKKWincLCfhRS0lIA9KWk4paBhRQaTtQA
UlKaKBCUUvNFACUtFFDAKKUUUDCiiigQUUUd6ACk+lLRTASjmlooASloooAKKKKQBS0lLTGFFFFA
gopaKAYUUUUCClpBS0AFFFFABRRRQAUlLSUAFFFAoADRR3paAEooooAKKKKAFopKUUAFFFFABRRS
Soms een email adres staan. Dit betekend dat de mail bewaard is gebleven. Hoe haal ik dit normaal leesbaar terug. Help alstublieft, anders kunnen we niet op vakantie, want de vouchers zaten in de mail. Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Joas
Mijn ouders hebben per ongeluk een aantal mappen uit outlook express verwijderd. Hier staan belangrijke mailtjes in i.v.m. een vakantie, dus deze mail moet terug komen. De mailtjes staan niet meer op de server, maar ik heb het wel in de prullenbak gevonden. Het is een .bak bestand, namelijk: "Verzonden Items.bak". Ik kan dit bestand niet openen met Outlook Express, maar wel met kladblok, en dan zie ik tussen deze tekst:
psaMruxmkcMeFbbhPpgA/nmn4oAT8aKKKACilxSUAFFFFABR2oooGJRS0mKACilxRTAKKQDnOT9K
WlcApPxpcUYFMBPxoFLRQIKKKSgBaKKKAFpPxpaOaACilpOaACloopgFFFFABR+NL2ooAKKKDQAU
cZoooAKKKKBBRRRQAUUtFACUtFFABR+VAooGHailFFAhKKWincLCfhRS0lIA9KWk4paBhRQaTtQA
UlKaKBCUUvNFACUtFFDAKKUUUDCiiigQUUUd6ACk+lLRTASjmlooASloooAKKKKQBS0lLTGFFFFA
gopaKAYUUUUCClpBS0AFFFFABRRRQAUlLSUAFFFAoADRR3paAEooooAKKKKAFopKUUAFFFFABRRS
Soms een email adres staan. Dit betekend dat de mail bewaard is gebleven. Hoe haal ik dit normaal leesbaar terug. Help alstublieft, anders kunnen we niet op vakantie, want de vouchers zaten in de mail. Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Joas