mail verzenden lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppetje

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik kan namelijk geen mail meer verzenden. Ik gebruik outlook express 6 en die zegt dan als ik iets wil verzenden: "De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'poppetje33', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F"
Mail ontvangen gaat overigens prima. Heb al bij Extra-Accounts-eigenschappen gekeken en volgens mij staat alles daat goed. Voorheen deed ie het wel. Ik heb wel zeer recent ad-aware gedraaid en spybot en regcleaner, weet niet of dat dat er iets mee te maken kan hebben?

Als je denkt dat, dat er iets mee te maken heeft zou ik eerst de backup´s van beide programma´s terugzetten en dan kijken of het probleem verholpen is.

Bedankt voor de reacties. Ik gebruik de firewall van sp2 en die uitgezet, maar helaas het probleem was nog niet verholpen. Ook heb ik de backups teruggezet, jammer maar helaas, dat is dus ook het probleem niet. Weet iemand een andere oplossing

Mischien moet je eerst eens kijken of webmail het wel doet, mischien is er wel wat aan de hand met de server, mail lezen zou dan eigenlijk ook niet moeten kunnen maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ben er net achter dat ik mijn website bij zon niet kan uploaden met een ftp programma en ik heb dat programma al heel lang niet gebruikt en het werkte altijd zonder problemen maar nu kan die geen verbinding maken, er zijn hier geen instellingen veranderd ofzo.

HELP ME AUB:(

Ben er net achter dat ik mijn website bij zon niet kan uploaden met een ftp programma en ik heb dat programma al heel lang niet gebruikt en het werkte altijd zonder problemen maar nu kan die geen verbinding maken, er zijn hier geen instellingen veranderd ofzo. Misschien heeft dit er ook mee te maken?

HELP ME AUB:(

Ik neem aan dat je ook inlogt voor internet bij dezelfde provider als waar je je email hebt lopen.
Sommige mensen hebben een email adres bij een andere provider lopen, zoals ik, dan zul je bij de verzend gegevens de instellingen moeten zetten zoals je die gehad hebt van de provider waarmee je het internet op gaat,
Dus, email bij (zonnet) ontvangen mag door zonnet maar verzenden doe je dan via (tiscali) om maar een voorbeeld te geven.
Dit zou ook een reden kunne zijn.
Mits je maar een emai hebt bij een andere provider als je internet aanbieder.

Thanx, ben het gelijk gaan proberen en ja hoor, het werkt, alleen zit ik nu bij compuserve en die werkt via een imap-server, en die kan ik niet gebruiken bij mijn "zon"accounts (pop3).
Weet iemand misschien hier een oplossing voor, of moet ik er maar mee leren leven?:thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan