mail verzenden met adres...

Status
Niet open voor verdere reacties.

arie2507

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2001
Berichten
302
Hallo beste helpmij mensen,

Ik ben met mijn outlook express aan het werk en heel veel lukt me.

Alleen heb ik de volgende vraag,
Ik ontvang berichten van bepaalde afz in bepaalde mappen en dat gaat goed.
Alleen als ik ze wil beantwoorden moet ik altijd in de regel van het bijpassende adres selecteren.
Is het mogelijk buiten het feit om dat je een standaard afz in kunt stellen, een bepaald binnengekomen bericht met een bepaald antwoordadres kunt verzenden zonder het handmatig in te moeten stellen.

Sorry voor het omslachtige verhaal.

Arie2507
 
Ik snap er inderdaad geen bal van. Als jij een mail krijgt dan klik je toch gewoon op beantwoorden? Dan gaat hij terug naar afzender....
 
Toch eerst een paar vragen:
Laten we zeggen dat je 3 e-mail adressen gebruikt in OE:
piet@ergens.nl
jan@ergensanders.nl
jaap@heelergensanders.nl

Als je standaard account heb je ingesteld: piet@ergens.nl
Nu komt er mail binnen voor jan@ergensanders.nl. Wat gebeurt er als je hierop antwoord? Komt dan als afzender te staan jan@ergensanders.nl of piet@ergens.nl??

Is het jan@ergensanders.nl als afzender, dan weet ik niet precies wat je probleem is.
Is het echter piet@ergens.nl, dan denk ik niet dat je erom heen komt om bij het antwoorden handmatig via het vakje Van: te kiezen voor jan@ergensanders.nl

Tijs.
 
Je hebt dus meerdere identiteiten? Of zie ik dat verkeerd?
 
Je hebt dus meerdere identiteiten? Of zie ik dat verkeerd?

Nee, volgens mij heeft de topic-starter meerdere accounts ingesteld in OE.
Een aparte identiteit betekent ook aparte mailboxen en eigen, aparte opslag, dus volstrekt gescheiden van de setup van de andere identiteiten. De keuze voor welke afzender vindt altijd binnen een identiteit plaats, dit kan niet tussen identiteiten.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan