mail virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker12

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Hallo....
Ik krijg steeds viruswaarschuwingen(zie onderaan).
De virusscanner van Norman geeft een hele lijst met zip bestanden aan die niet gescand kunnen worden,omdat deze niet uitgepakt kunnen worden.Ik kan dan waarschijnlijk geen mails versturen.
Wie kan mij helpen??

Groetjes Gebruiker12.

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

SMTP_Error []
I'm afraid I wasn't able to deliver your message.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

The full mail-text and header is attached!
------------------------------------------------------------------------
-------- Virus Warning Message --------
The virus W32/Sober@MM!M681 was detected in the attachment mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. The attached File mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE has
been removed. For questions please contact the Helpdesk.

Er is een virus W32/Sober@MM!M681 gevonden in de attachement/bijlage mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. De mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE is verwijderd.
Voor meer informatie raadpleeg de speciale FAQ onder "Customer Services" -> "Helpdesk" op www.upc.nl.

Un virus W32/Sober@MM!M681 a été détecté dans le fichier inclus mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. Le fichier mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE est
enlevé. Pour toutes questions cliquez sur le lien ci-dessous.

Er is een virus W32/Sober@MM!M681 gevonden in de bijlage mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. De bijlage mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE is verwijderd.
Voor vragen kunt u klikken op de link hieronder.

Et virus W32/Sober@MM!M681 har blitt oppdaget i et vedlegg. Vedlegget
mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE har blitt fjernet. Har du
spørsmål ber vi deg klikke på linken under.

Ett virus W32/Sober@MM!M681 hittades i den bifogade filen mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. Filen mail_body.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE har förstörts. För
mer information klicka på nedanstående länk.
----------------------------------------
Account and Password Information are attached!

--------------------------------------------------------------------------------

-------- Virus Warning Message --------
The virus W32/Sober@MM!M681 was detected in the attachment reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. The attached File reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE has
been removed. For questions please contact the Helpdesk.

Er is een virus W32/Sober@MM!M681 gevonden in de attachement/bijlage reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. De reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE is verwijderd.
Voor meer informatie raadpleeg de speciale FAQ onder "Customer Services" -> "Helpdesk" op www.upc.nl.

Un virus W32/Sober@MM!M681 a été détecté dans le fichier inclus reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. Le fichier reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE est
enlevé. Pour toutes questions cliquez sur le lien ci-dessous.

Er is een virus W32/Sober@MM!M681 gevonden in de bijlage reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. De bijlage reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE is verwijderd.
Voor vragen kunt u klikken op de link hieronder.

Et virus W32/Sober@MM!M681 har blitt oppdaget i et vedlegg. Vedlegget
reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE har blitt fjernet. Har du
spørsmål ber vi deg klikke på linken under.

Ett virus W32/Sober@MM!M681 hittades i den bifogade filen reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. Filen reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE har förstörts. För
mer information klicka på nedanstående länk.
----------------------------------------

Hm,W32 Sober lijkt vrij vers.Zoek eens een verwijdertool voor de zekerheid en laat die je computer even scannen.Heb je verder je anti-virus programma wel up-to date ?

Volgens mij zat er in je email een virus, die je server gefiltert heeft. Je krijgt dan niet de attachment. Maar je mist niets. Dit zijn emails met wormen. Ik krijg op het ogenblik wel 10 van die emails per dag. Er schijnt een nieuwe worm zeer aggressief rond te kruipen.

Geplaatst door sweetsugarbaby
Volgens mij zat er in je email een virus, die je server gefiltert heeft. Je krijgt dan niet de attachment. Maar je mist niets. Dit zijn emails met wormen. Ik krijg op het ogenblik wel 10 van die emails per dag. Er schijnt een nieuwe worm zeer aggressief rond te kruipen.

Ok....bedankt.....
Alleen wil ik nog graag weten waarom Norman scanner de zip files niet uit kan pakken en vervolgens geeft ie aan ze niet te kunnen scannen.
Gr. Gebruiker12

Geplaatst door upsidaisy
Hm,W32 Sober lijkt vrij vers.Zoek eens een verwijdertool voor de zekerheid en laat die je computer even scannen.Heb je verder je anti-virus programma wel up-to date ?

Ja...antivirus is voor de scan geupdated....ik probeer de tool wel ...dank je ...

Tot zover ik weet scannen niet alle virusscanners ook Zip files/gecomprimeerde bestanden. Bij andere moet je dat weer instellen!

Geplaatst door Gebruiker12

Ja...antivirus is voor de scan geupdated....ik probeer de tool wel ...dank je ...

Verwijdertool voor W32 Sober eroverheen laten lopenmaar hij gaf aan dat dat virus er niet in zat.Maar krijg nog steeds die virusmails.

Tja, dat ji die mails ontvangt kan je niks aan doen helaas.
Je adres is nu eenmaal "bekent".......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan