mail wordt dubbel verstuurd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
HOI!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kheb nog ff een vraagie..

Veel bekenden,familie lopen te zeuren dat ze mijn mails DUBBEL krijgen.
Waar ligt dit aan??

Zo hebben wij er niet veel aan.

Het zou handig zijn als wij wat meer informatie kregen.... :)

- Wat voor mail-programma gebruik je
- Hoe lang heb je er al last van?
- Wat heb je gedaan qua programma-instellingen voordat je het probleem kreeg.
- Heb je ook nog programma's geïnstalleerd / verwijderd die betrekking hebben op je mail.

Ja, je had gelijk,beetje te weinig informatie...:rolleyes:

Kheb windows xp, outlook express en ik heb er al zekrzzzz een half jaar last van.
Maar of ik wat geinstaleerd heb tot betrekking op mijn mail? volgens mij niet....
Kheb nooit wat met mijn instellingen zitten rommelen.

Is het de mail van je provider?

Probeer anders eens te versturen via de webmail.
Want dan kan je zien of het probleem bij de computer(mail) of de provider(mail) ligt.

Oke dan

Dat gaan we ff proberen deze week.. dus ff alles via hotmail versturen en kijken of ze dan nog steeds alles dubbel krijgen.

Alvast bedankt voor de info:thumb:

heee killermenace

Via de webmail wordt het gewoon 1keer verstuurd:shocked:
Dus ligt het probleem bij outlook express,kheb ook de casema helpdesk gebelt voor dit probleem,maar konden me alleen vertellen: druk u niet 2 keer op verzenden:p :p ,daar heb ik dus ook weinig aan.
Verder staan mijn instellingen ook niet verkeerd ofzo bij outlook.(denk ik ).
Maar een week geleden had ik ongeveer 20mailtjes verstuurd,toen ik daarna op verze/ontva drukte kreeg ik ongeveer 70mails terug (mailer-daemon):eek: :eek: ,
Het gekke is dat deze mensen die betreffende mails wel hebben ontvangen!!!!!!!

Heb jij nog een idee wat het is????

alvast bedankt:thumb:

groet van hobie1

Zeer waarschijnlijk ligt nu het probleem bij Outlook Express ja.

Wat je eens zou kunnen proberen is het e-mail account wat je van Casema in je OE hebt staan, eens te verwijderen en dan meteen opnieuw aan te maken.

Verder zou je eens je virusscanner uit kunnen schakelen.(of eens compleet verwijderen)
Want die kan ook problemen met de mail opleveren.

Mail gaat over het algemeen: Mailprogramma --> Virusscanner --> Mail-Server Provider --> Internet --> Geadresseerde.
En dan kan het ergens op deze route fout gaan.

Hallo!

Ik zou eens kijken in de lijst met accounts. (staat ergens bij opties) Het kan zijn dat je email server daar twee keer in staat. Verwijder er één daarvan. Ik had precies hetzelfde probleem in windows mail (zelfde principe dus) en heb ook zo mijn probleem opgelost!

Mocht dit niet werken,
Dan kun je eens proberen je email account opnieuw te configureren, dus alle accounts verwijderen en alles opnieuw instellen.

Hallo!

Ik zou eens kijken in de lijst met accounts. (staat ergens bij opties) Het kan zijn dat je email server daar twee keer in staat. Verwijder er één daarvan. Ik had precies hetzelfde probleem in windows mail (zelfde principe dus) en heb ook zo mijn probleem opgelost!

Mocht dit niet werken,
Dan kun je eens proberen je email account opnieuw te configureren, dus alle accounts verwijderen en alles opnieuw instellen.
Ik zou een kijken wanneer deze topic gestart is. Erg oud dus dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan