Mail wordt niet ontvangen op de Iphone en is online ook niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sylvia87

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Ok, dit wordt volgens mij een lang verhaal, maar ik ben er ook al even mee bezig.
Ik gebruik Mac Os X 10.6.7

Ik heb een website met een e-mail adres. De website is gehost bij domeinhuis. (info@sylviaklop.com)

In Entourage haal ik mijn mail binnen van dit e-mail adres, tevens van hotmail. Dit gaat allemaal goed.

Nou heb ik sinds kort een Iphone 3G en wil daar ook graag mijn mail op ontvangen. Maar helaas...

Via de Iphone kan ik wel mail versturen vanaf mn info account, maar ik ontvang dus niets.

Als ik inlog in het C panel van domeinhuis en naar webmail ga zie ik dat daar mn mailbox leeg is. Ook al staat entourage uit en laat ik dan iemand mij een mail sturen.

De instellingen van Entourage zijn als volgt:
entourage > account settings > info@ (POP) > Server options: leave a copy of each message on the server; Delete messages from the server after they are deleted from this computer; allow online access (shows account in folder list).

Dus ik heb het idee dat de mails nog ergens zijn op de server, ook gezien het aantal MB's opslag wat mijn C panel aangeeft. Want mij website is niet zo groot.

Dus de mails zijn ergens, maar ik kan ze niet online zien en ik kan ze niet binnenhalen op mn Iphone...

Wie kan mij helpen :) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan