Mail()

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Hallo,

Ik heb een formulier gemaakt dat perfekt werkte. de velden werden gecontroleerd en de mail werd correct verzonden.
Nu loopt het echter mis bij het verzenden, terwijl het gewerkt heeft en ik aan het stukje waar het mis loopt, niets veranderd heb.
PHP:
$sheaders  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$sheaders .= "Content-type: text/html; charset=utf-8\r\n";
$sheaders .= "To: " . (($_POST["to"] == 0) ? $_POST["contact"] : "Jeroen Eeman") . " <" . $scontactto . ">\r\n";
$sheaders .= "From: " . $sfirstname . " " . $sname . " <" . $semail . ">\r\n";
Als ik de lijn met "From: " ervan tussen laat, dan werkt het wel.
Alvast bedankt.

Groetjes,

Jeroen

zet even aan het eind van je code dit:
PHP:
 echo $sheaders;
en voer dan de code uit.
kun je dan je output posten?

Dit is de output:
PHP:
MIME-Version: 1.0 Content-type: text/html; charset=utf-8 To: Jeroen Eeman From: Stefaan Eeman

Ik heb de pagina die ik twee weken geleden gemaakt en online gezet heb, en waar ik hetzelfde script gebruik eens opnieuw geprobeerd.
Twee weken geleden, toen ik het testte, werkte het, en nu niet meer en ook hier heb ik er niets aan veranderd. Het probleem zal dus aan de server liggen.

Het probleem zit inderdaad bij de host.
Het script werkt perfect, zolang ik als afzender maar een e-mailadres gebruik die eigen is aan mijn domeinnaam, en dus niet aan het e-mailadres van de afzender zelf. Dan kan ik er maar 20 per dag versturen.
Alvast bedankt om mee te denken

Mailadres in php plaatsen

Hoi Jeroen,

Ik heb laatst een link van jou gevonden wat betreft een bestellijst en wel deze:

http://users.telenet.be/jemimaja/Helped/bestellijst/

Super gelukkig ermee. Onderin kan ik de bestanden downloaden en krijg dan de index en een js bestand.
Inmiddels heb ik mijn formulier helemaal aangepast maar nu zit ik met het probleem hoe deze verzonden wordt.

Zelf ben ik een leek en al twee weken bezig om daar achter te komen. Als je mij wilt helpen dan zal ik de index, js en php op deze site plaatsen. Ik ga ervoor duimen :-)

Groetjes Marion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan