mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

meniek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Hallo,

Ik heb in het voorjaar in een hotel in Italië één keer ingelogd op mijn telenet-mailadres (Thunderbird), en sindsdien krijg ik massa's junkmail, allemaal commerciële zaken...Ik moet die dan dagelijks verwijderen als "ongewenste mail".Ik durf de mails niet openen om mij dan "uit te schrijven", omdat de verzenders dan weten dat ik de mail geopend heb en misschien toch nog allerlei boodschappen doorzenden...
Hoe kan ik mij best behelpen om dit euvel weg te krijgen?
Kan ik bv alle mails eindigend op "it" onmiddellijk automatisch laten verwijderen?
Of is er een ander "truukje"?
Graag een zeer gedetailleerde uitleg, want vlg mijn man -die alle computerproblemen oploste , maar overleed op 31/08)- ben ik een computeranafabeet...

Met veel dank voor de redder in nood...

Welkom op Helpmij,

Enkele vragjes die ons al wat verdere uitleg over de situatie kan geven ;)
-De mails die je krijgt, zijn deze van verschillende afzenders? Normaal kan je indien dit niet het geval is
zeggen dat een afzender 'geblocked' moet worden.

-Komt de spam altijd van een adres dat met .it eindigd? of ook af en toe iets anders.

-Krijg je de spam in een online mailbox van telenet, in Outlook, of een andere email client
(indien outlook , geef dan ook de versie 2003,2007,2010,.. expres/...)

-Kan je is kijken of Anti-Spam aanstaat bij je "Mijn Telenet":
http://klantenservice.telenet.be/content/hoe-kan-ik-de-instellingen-van-mijn-anti-spam-wijzigen
al denk ik wel dat dit enkel voor webmail is.
Normaal zou er bij een client zoals Outlook, dit ook ergens te vinden zijn.

Met Vriendelijke Groeten,
Maxim

Laatst bewerkt:
Bij beheer kwam de volgende e-mail binnen:

Hallo,

Veel dank voor uw inspanningen!!

Mvg,
Meniek

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug