Mailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxchan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
2
Kan iemand mijn misschien helpen?

Ik zit met het volgende, Ik heb afgelopen dinsdag een mailtje gehad van een vrouw die mijn het 1 en ander kon vertellen over mijn relatie door dat ze van een vriend van mij bericht daarvan had gehad.
Die vriend van mij kent deze hele persoon niet en heeft ook nooit wat over de wel bekende hyves gedaan.

Nou is mijn vraag kun je als je dat mailadres hebt van die gene, het gaat hier om een Gmail, het ip adres ervan achter halen?

Of misschien dat iemand dat hier kan?

Het gaat om het mailadres manontb@gmail.com

Ik heb alleen een ip adres nodig wij vermoeden wel 1 iemand die ligt alles te dwarsbomen en wij kennen zijn ip zo doende.
Ik heb zelf al van alles geprobeert maar mijn lukt het niet.

Al vast bedankt!!
 
De info die je zoek staat in de header van het bericht.

Weet niet waar je het ontvangen hebt maar is altijd te bekijken.
 
Als je je gmail account op outlook instel , en je daar de bericht opent en vervolgens rechter muisknop doet ... en dan eigenschappen oid. dan kan je wel de IP zien.
 
je kan met hotmail naar outlook als je office 2003 of 2007 hebt, ik heb laatst ook gedaan je hoeft alleen wat te downloaden van microsoft site, en dan is kan je via outlook werken. ik weet de site niet meer maar ik denk dat genoeg mensen de site weten. en als dit hebt gedaan kan je mischien die tip van kevichhill doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan