mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
- Berichten
- 2.085
Voor een kleine vereniging (waar uitsluitend vrijwilligers werken) hebben we nu een algemeen e-mailadres waarheen leden hun hulpaanvraag kunnen sturen.
De bemiddelaars (elke dag een andere) kijken (via webmail) tot nu toe dagelijks in de mailbox van dit account en beantwoorden deze. Daarvoor wordt 1 laptop gebruikt (en er is een 2e beschikbaar als reserve).
Bij mij komt een info@-adres als niet persoonlijk over, bovendien is het op termijn spamgevoelig...
Daarom overwegen we een iets professioneler aanpak. Daarvoor heb ik voor de vrijwilligers een eigen e-mailadres aangemaakt. Maar hoe gaat het nu verder?
Een aanvraag komt straks nog steeds bij het algemene info-adres binnen. Is het het simpelst als men deze tekst kopiëert naar een nieuwe e-mail vanuit het eigen mailaccount en vervolgens beantwoordt? Dat klinkt erg omslachtig.
Of moet ik het heel anders aanpakken? Hoe?
Ik hoop dat ik het "probleem" voldoende heb omschreven en hoor graag jullie input. Heb je nog aanvullende vragen?
De bemiddelaars (elke dag een andere) kijken (via webmail) tot nu toe dagelijks in de mailbox van dit account en beantwoorden deze. Daarvoor wordt 1 laptop gebruikt (en er is een 2e beschikbaar als reserve).
Bij mij komt een info@-adres als niet persoonlijk over, bovendien is het op termijn spamgevoelig...
Daarom overwegen we een iets professioneler aanpak. Daarvoor heb ik voor de vrijwilligers een eigen e-mailadres aangemaakt. Maar hoe gaat het nu verder?
Een aanvraag komt straks nog steeds bij het algemene info-adres binnen. Is het het simpelst als men deze tekst kopiëert naar een nieuwe e-mail vanuit het eigen mailaccount en vervolgens beantwoordt? Dat klinkt erg omslachtig.
Of moet ik het heel anders aanpakken? Hoe?
Ik hoop dat ik het "probleem" voldoende heb omschreven en hoor graag jullie input. Heb je nog aanvullende vragen?