mailbestanden naar nieuwe computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter stuk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stuk

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Hallo, ik wil van mijn ene computer al m'n mailbestanden (postvak in, deleted etcetera) overzetten naar de andere computer. Hoe doe ik dit?

Bestand> Importeren / exporteren> Naar een bestand exporteren.
Dat bestand opslaan op usb stick of cd-rom.
In de nieuwe pc: zelfde maar nu importeren.
Let wel, dat je het bestand eerst terug zet naar je harddisk, en dan rechts klikken> "alleen lezen" eraf halen.

helaas, het lukt me niet. Ik heb m'n postvak in gedaan, via USB-stick in 'mijn documenten' op nieuwe computer geplaatst en vervolgens op deze computer geprobeerd te importeren...

Hoe heb je dat nou gedaan?
Als je exporteerd naar een bestand, zoals de wizzard zal aangeven, dan gaat het in princiepe perfect.

Ennuh, Microsoft Office Outlook of Windows Outlook Express ?

Office Outlook

Mijn probleem is opgelost, maar niet op de manier zoals werd voorgesteld. Het exporteren en importeren van de .pst bestanden met persoonlijke mailbox en archief met het programma zelf lukte niet. Omdat ik het ooit eerder gedaan heb, ben ik blijven zoeken naar de verborgen mappen en heb deze twee .pst bestanden met knippen en plakken overgezet. Het werkt nu weer prima op m'n 'nieuwe' computer. De verborgen map is (meestal) C:\Documents and Settings\...eigenaar...\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.
In ieder geval bedankt voor het meedenken. Groeten.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan