mailbox bij het Net te klein, andere provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Bestanden van meer dan 5 Mb die me worden toegestuurd op mijn mailbox bij HetNet komen niet aan. Navraag bij de Helpdesk -tekstblokjesantwoord- leert dat dat normaal is en dat je dan kunt instellen in Outlook dat deze bestanden gesplitst worden. Ik ben bang dat dat met PDF-files niet werkt, want die krijg ik aan.

Deze pdf-files - foto-exposés - worden aan alle klante gestuurd, ik lijk de enige die ze neit kan ontvangen. Is HetNet zo´n achtergebleven provider?

Hebben andere providers ook zulke beperkingen? Meer dan 10 mb past zo al niet in de mailbox, dus ik kan geen dag weg zonder iets te missen bij wijze van spreken.

Weg met HetNet, of zie ik het verkeerd? Toch maar naar G-mail misschien?

Hoi !

Gebruik toch een G-mail account !

Never nooit problemen, ruimte zat.

Greetz,

Harry.

bedankt harry, g-mail schoot me ook te binnen toen ik de vraag postte. toch, kun je je zonder kosten bij g-mail melden? ik heb ooit een briefje van ze gehad dat ik niet tot een uitverkoren groep behoorde en toedeloe. is g-mail nu al een massa-medium, ik hoor er weinig van. misschien geef je nog even een kort antwoord . groeten henri

Hoi !

Ja, ik heb begrepen dat je je tegenwoordig ook zonder uitnodiging kunt aanmelden.

Maar als je me 'n mailtje stuurt krijg je p.o. een uitnodiging !

De rest gaat vanzelf.

Greetz,

Harry.

he harry!

stuur je me nog even zo´n uitnodiging? ik ben al een keer weggestuurd! bedankt!

henri

Hoi !

Komt er vanavond aan !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan