Mailbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonja Willems

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Hallo iedereen,
Als ik mijn mailbox opendoe krijg ik de volgende melding:

Bij taak, in.telenet.be (1) Bezig met ontvangen is een fout (0x800ccc92) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen.
Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de acounteigenschappen. Klik op é-mailaccounts onder extra. De reactie van de server was: -ERRor invalid username/password.
Ik heb contact genomen met mijn provider en hij zegt dat het ergens iets aan de instellingen ligt en kan niet helpen.

Weet iemand hier raad mee.

Grtj Sonja

Als de provider al aangeeft dat het aan de instellingen zijn, dan MOETEN zij je verder helpen. De provider is namelijk verantwoordelijk voor het leveren van de juiste instellingen.
De melding geeft al aan waar het fout zit. Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet goed.

Heeft het eerder wel gewerkt of heb je pas geprobeerd om een account in te stellen in je mail client?
De pop instellingen zijn:

Pop3: in.telenet.be
SMTP: uit.telenet.be

Gebuikersnaam is je hele e-mail adres.
Wachtwoord is wat je gekregen hebt, of zelf opgegeven hebt ( in iedergeval hetzelfde als wanneer je inlogged op je webmail).

De provider zegt dat hij mij niet kan helpen, ik heb een nieuw wachtwoord gekregen van hun, zelfs dat werkt niet, de instellingen zijn allemaal juist, en nog kunnen ze me niet helpen, de provider zegt dat ik de pc moet binnen doen en dan is het dadelijk opgelost, als ik met mijn nieuw wachtwoord en mailadres inlog bij webmail dan werkt het wel, de provider zegt dat het aan het programma zelf ligt en dat ze daar niks aan kunnen doen.
Wil het even hier proberen en anders is de oplossing maar naar de winkel

Welk mail programma gebruik je?
Welke antivirus heb je geinstalleerd?

Kun je je instellingen die je toegepast hebt eens hier op het forum zetten. NIET JE WACHTWOORD.

De mail instellingen waar we het al de hele tijd over hebben:) die zou ik graag willen zien.
AVG heeft een mail scanner. Deze mailscanner kan nogal eens lastig doen. Probeer in de instellingen van AVG de e-mail scanners uit te schakelen.

PP3
in.telenet.be
uit.telenet.be
e-mailgebruikers daar staat mijn telenetnr
wachtwoord °°°°°°°°°°°°
wachtwoord onthouden is aangevinkt

Bij e-mail gebruikersnaam moet je telenet e-mail adres staan. Geen nummer, maar echt een e-mail adres. Eindigend op ....... @telenet.be

Nog steeds dezelfde foutmelding, hopelijk kan er me nog iemand helpen, anders moet het maar winkel worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan