mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Op drie computers wordt een algemeen e-mailadres (info@...) uitgelezen via IMAP, zodat alle betrokken medewerkers bij dezelfde mails kunnen komen om deze te beantwoorden en in te zien.
Op deze drie computers wordt gebruik gemaakt van Thunderbird.
De instellingen van het mailaccount zijn op al deze computers gelijk. Op een van de computers gaat het vreemd: Na het installeren wordt de mail netjes zichtbaar, maar even later krijg ik op één van de computers een foutmelding "De verbinding met de server wordt verbroken".
De provider geeft aan dat ik wellicht de mail te vaak ophaal (van teveel apparaten), maar geeft geen duidelijke richtlijnen hoeveel clients en/of om de hoeveel minuten er mag worden opgehaald. De mailclients halen de mail om de 10 minuten op.
Wat kan de oorzaak zijn van het verbreken van de verbinding met de server?
Op deze drie computers wordt gebruik gemaakt van Thunderbird.
De instellingen van het mailaccount zijn op al deze computers gelijk. Op een van de computers gaat het vreemd: Na het installeren wordt de mail netjes zichtbaar, maar even later krijg ik op één van de computers een foutmelding "De verbinding met de server wordt verbroken".
De provider geeft aan dat ik wellicht de mail te vaak ophaal (van teveel apparaten), maar geeft geen duidelijke richtlijnen hoeveel clients en/of om de hoeveel minuten er mag worden opgehaald. De mailclients halen de mail om de 10 minuten op.
Wat kan de oorzaak zijn van het verbreken van de verbinding met de server?